Oooh geweldig een sphynx!! Ooit zou ik ook wel zo'n kat willen hebben, alleen dat je ze zo vaak moet wassen vind ik nogal een nadeel Ik vind Archie of Yoda echt een geweldige naam! Al vind ik Dobby ook erg leuk!
Ik zou hem Fluffy noemen als het mijn kat was haha. Mijn gigantische zwarte kater heet ook Muis(je) dus past wel bij ons.
Er komen leuke suggesties voorbij! Ben benieuwd of jullie al iets leuks hebben gezien TS! Laat je ons weten wat het wordt?
Er komen heeeeel veel leuke reacties! Inderdaad een 'kak-naam' is ook heel grappig voor zo'n beest. Aaaaaaah waarom is dit zo moeilijk!!!??? Ik denk dat ik hem eerst een dag in huis moet hebben en zijn karaktertje moet kennen voor er echt een naam bij kan passen. Ik blijf zelf met Archibald/Archie in mijn hoofd zitten. Maar mijn dochtertjes vinden dat een "saaie naam" hahaha. Dochter 1 wil hem Jupiter noemen, naar een wagen uit brandweerman Sam. Dochter 2 kwam vandaag met naamvoorstel Ninja. Meer suggesties zijn meer dan welkom en ik laat het zeker weten zodra we er uit zijn gekomen!!
Ik was iets heel anders aan t doen en toen zag ik dit woord en dacht, hey dat is een leuke naam voor je kat: Pio fantastisch, het is dat die van mij al namen hebben
zou hem idd ook een lekkere kak-naam geven! Sorry TS maar ik moet aan deze aflevering van friends denken https://www.youtube.com/watch?v=Fl6Ke0I5gGA
Nog 2 weken tot hij komt! en hij is nog steeds naamloos. Ik vind Archie echt heel tof maar mn dochters kunnen het echt niet zeggen... Aaargh. Frustrerend
Wat een leukerd! Onze katten heten Urby en Feline en die van m'n ouders Moos en KC Bij deze zou ik inderdaad voor Dobby gaan, te leuk! Of Jinx ('de sfynx') zoals al eerder genoemd.