Wat is jullie mening? Ik lees net op telegraaf.nl dat er weer een crisis is Den-Haag (de zoveelste al) wat vinden/hopen jullie dat dit kabinet valt of dat het blijft zitten??? Mijn Mening is: Van mij mag dit kabinet gaan vallen! Al dat gedraai om elkaar heen e.d. maakt het voor mij niet geloofwaardiger. Dan wordt dit gezegd en een dag later wordt er weer zo gezegd... Ben heel benieuwd of Wouter Bos zijn poot nu eens stijf houdt en zich aan de beloftes gaat houden. Wat is jullie mening?
Ik wil in iedergeval dat de militairen weggaan uit Afghanistan. Mijn man is zelf militair en er meerdere malen geweest. Er wordt wel wat aan wederopbouw gedaan, maar ze keren hun rug...en het wordt gewoon weer afgebroken door de taliban. Het is meer een gevechtsmissie dan een wederopbouw missie. Al zouden we er 10 jaar blijven...dan zal de situatie nog niet veel verbeterd zijn. Wij hebben een klok....maar de taliban heeft de tijd. Wat ik overigens niet snap...hoorde laatst op netwerk dat de meerderheid van de militairen wil blijven in Afghanistan. Maar ik vraag mij echt af welke militairen ze hebben ondervraagt, vast allemaal hoge officieren die zelf geen stap buiten de poort doen en niet in levensgevaar zijn. Mijn man en heel veel van zijn collega's vinden allemaal dat ze er weg moeten gaan.
Dus ik hoop dat Wouter Bos zijn poot stijf houd! De Nederlanders zouden al eerder weg uit Afghanistan....maar elke keer is er door Balkende weer verlengd. Dan valt het kabinet maar....dit is inmiddels crisis nummer zoveel.... Het is toch ook niet normaal dat ze nu al vanaf september vergaderen over afghanistan maar nog geen besluit hebben genomen. Ze schuiven het steeds voor zich uit. Sorry....hier een boze militairs vrouw!
wat vinden jullie goede partijen dan? ik zou niet weten wie ik beter of slechter vind, er is altijd wel wat namelijk, ik zeg, laat ze maar zitten.
Ik hoop ook dat Wouter Bos zn poot stijf houdt.Hij is nu eenmaal minister van financien en dat(Uruzgan) kost klauwen vol met geld. Balkenende wil alleen maar vriendjes blijven met Amerika.
Het kost echt klauwen vol met geld!! En daarnaast is al het materieel van het leger ook niet bestand tegen al het zand en stof. Alles gaat echt veel sneller kapot.
Ik snap het sowieso niet. De NL-regering heeft niet geleerd van het debacle van de Sovjet Unie in de jaren 80. Dit was allemaal zo te voorspellen...
Consider kan me jou mening echt goed voorstellen! Jou man is er geweest die heeft het met eigen ogen kunnen aanschouwen... En zoals je zegt de hoge officieren willen vast blijven die staan vast toe te kijken en de mannen zoals jou man doen al het werk. @Shaylen op jou vraag heb ik geen antwoord... Heb geen idee waarop ik zou moeten stemmen als er nu verkiezingen zouden zijn... Maar zowiezo Niet CDA! ik ben balkenende erg zat nl.
Ik kan me niet herinneren dat men tevreden was over welk kabinet dan ook ten tijde van het kabinet. Dus ik denk niet dat het er beter van wordt als het kabinet valt.
Van mij mag dit hele kabinet vallen, het is allemaal zo nep en heel nederland en onze jongens in het buitenland gaan naar de knoppen. Tuurlijk moeten we weg uit Uruzgan, dat is een gebed zonder einde waar onze jongens het leven laten, en waarvoor? Vrede? Dacht het niet......dat is daar niet en of het er ooit zal komen hoop ik wel maar heb er weinig hoop op. Ik hoop op een nieuw kabinet die spijkers met koppen gaat slaan, en hoop dat nederland nu eindelijk eens wakker wordt dat Balkie dat niet kan met zijn achterban......En zeker geen christelijke partijen in het kabinet.....vind dat geloof en staat sowieso gescheiden moeten zijn.
Ik zou het geweldig vinden als het kabinet zou vallen. Ik ben helemaal klaar met Harry-Potter-Balkenende en Vuile-Rat-Bos. Alleen de heren zijn zelf natuurlijk ook als de dood dat het kabinet valt want ze weten ook wel dat de kans groot is dat ze dan niet weer aan de macht komen. Dus uiteindelijk zullen ze elkaar wel weer de hand boven het hoofd houden en blijven zitten......tot maart 2011 dan.