HELP! Hoe om te gaan met ovu-testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Yvje, 20 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvje

Yvje Lid

8 sep 2008
    23
    0
    0
    Beste meiden,

Sinds een aantal dagen gebruik ik de digitale ovu-testen van CB. Met € 32,95 een dure aangelegenheid, maar ik heb de hoop dat de digitale test het meest duidelijk is.

De info die CB geeft over het gebruik van de test komt niet overeen met algemene info die op internet staat. Dat helpt me niet echt, zeker omdat ik al zo onzeker ben . Hopelijk kunnen jullie mij helpen:

- CB geeft aan dat je 4 uur voor de test niet geplast mag hebben, veel andere sites geven 2 uur aan
    - Dat maakt weer verschil voor het moment. Ik test nu met ochtenduine omdat ik overdag echt geen 4 uur niet kan plassen . Echter, veel sites geven aan dat ochtendurine niet goed is.

Kortom, ik weet het niet meer. Weten jullie wat het beste is en wat een goed (en goedkoper) alternatief is voor de CB-testen?

Alvast bedankt!
    Liefs,
    Yvje

2. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Met Cb heb ik geen ervaring, ik heb al wel veel gelezen ovder de sensitest en die schijnt erg goed te zijn en zeker niet duur!
    Ik ben deze maand voor het eerst ermee begonnen.
    Kijk anders eens op hun site.

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik gebruik sinds deze maand de goedkoopste dipstick van sensitest en ik ben hier heel tevreden over.. Heeft heel duidelijk mijn eisprong aangegeven en ze zijn helemaal niet duur..
    liefs suzanne

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik heb de ovulatietesten van het Kruidvat. 5 voor 10 euro.
    Gister heb ik met ochtendurine getest. Deze was duidelijk positief, maar later las ik dat je absoluut niet met ochtendurine mag testen. Later op de dag weer getest en negatief.
    Nu heb ik vanavond weer getest en ontstaat er een lichte streep.
    Geen ervaring met CB, maar wel met Kruidvat dus.
    Succes!

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik gebruik zelf voor de eerste keer Sensitest. De dipsticks zijn ook veel goedkoper en makkelijk te gebruiken. Je besteld ze en de volgende dag vallen ze op de deurmat met de post!

Heb vorig jaar Clearblue gebruikt kreeg nooit een positieve test. Maar ben wel zwanger geraakt. Voor mij is Clearblue digitaal geen aanrader!

6. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    hoi.. ik heb even een vraag.. ik had vandaag een positieve ovulatietest en steken in mijn buik.. maar nu had ik net voor ik naar bed ging en op de wc een grote boodschap deed flink wat bloed bij het afvegen.. best wel veel bloed met slijm (sorry).. uit mijn vagina.. wie weet wat dit kan zijn?
    Morgen ga ik naar de HA dus dan kan ik het ook vragen maar wil eigelijk al eerder weten of iemand dit ook ooit heeft gehad en weet wat dat is?

7. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Misschien je ei sprong al?

Ik gebruik zelf nu net de persona omdat ik niet goed werd van het 4 uur niet mogen plassen hihihi.
    De persona testen lees ik ook af en ik gebruik dan wel de computer er bij maar het kan ook makkelijk zonder.

8. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Persona? mag ik vragen wat dat zijn? :D

Deel Deze Pagina