Hallo dames......ik ben weer begonnen met m'n buik insmeren. Nou vroeg ik me af wat jullie gebruiken Heb bij m'n dochter bio oil gebruikt en nu gebruik ik t van zwitsal
Diversen geprobeerd, van de etos eigen merk paarse tube, bio oil, olie eigen merk kruidvat en nu weleda zw olie. De laatste bevalt me wel! Maar ondanks het vele smeren toch wat streepjes...
Ik gebruik niets! Ben eigenlijk ook niet van plan om iets te gaan smeren. Volgens mij valt er weinig te voorkomen aan striae.
Ik heb bar weinig gesmeerd de hele zwangerschap, vind striae ook echt niet erg om te hebben, maar omdat ik nu zo veel jeuk heb smeer ik een zalf van de huisarts, en tussendoor lekker zwitsal mama, maar das meer voor het geurtje, haha! Ik ga vooral na de bevalling ook flink smeren, denk dat het wel helpt om de huid weer te laten relaxen...
Ik smeer ook met Zwitser zachte olie, heerlijk, ook qua geur, heb ondanks het smeren toch erg veel striae, maar ja, dan heb ik er wel alles aan gedaan ofzo,mijn buik jeukt ook zo erg, hebben jullie dat ook?
@deerne85, mag ik vragen wat voor zalf je van de huisarts hebt gekregen? Ik word ook helemaal gek van de jeuk trouwens, niet alleen op mijn buik, heb echt overal jeuk,wordt alleen maar erger,ga morgen ook maar ff bellen denk ik.
niks, Bij mijn zoon had ik de hele zwangerschap 3 straapjes en tijdens de persweeën (18 min totaal) kreeg ik er minimaal 100 bij.
Zwitzal Mama, Zwitzal massage olie, Bio Oil gewoon voor de lekker en Methol gel en Calendulan tegen de jeuk. Ik heb al Striae, je smeert er niks tegen je krijgt het of je krijgt het niet denk ik altijd maar. Smeren is gewoon lekker en met jeuk soms erg nodig!
Ik heb deze zwangerschap de zwangerschapsolie van Weleda gebruikt en de cacao olie van Palmers. Tot nu toe heb ik geen nieuwe straie maar alleen nog de oude van vorige zwangerschap (toen heb ik niets gemeerd).
Gebruik de bbbb creme van vsm. Lekkere creme. Ook goed voor de doorbloeding en vermoeide benen staat erop. Heb snachts wel eens last van rusteloze benen. Heb het idee dat het voor de doorbloeding wel helpt. En heb olivia (?) Olie gekregen die ik smeer. Heb nog geen strepen maar heb ook nog een bescheiden buikje vind ik zelf
Ik heb Zwitsal mamma gekregen van collega's. Twee keer gesmeerd, toen ging ik over mijn nek van die lucht. In tegenstelling tot veel mensen vind ik Zwitsal echt stinken. Ook nog even Weleda gebruikt. Dit kreeg ik van mijn VK. Zelfde verhaal. In het begin ruikt het lekker, maar als het warm wordt op je huid vind ik het naar condooms ruiken. Nu gebruik ik amandelolie van Kneipp. Dit gebruikte ik altijd al voor mijn benen. Smeert lekker en nog belangrijker voor mijn hyperactieve neus: het ruikt héérlijk! Ook als het warm wordt