Hoi, Onze zoon loopt nu sinds 1 maand. Hij heeft nu 1 paar schoenen, en we vroegen ons af of het beter voor zijn voeten is als hij nog een paar schoenen krijgt. Dan wisselen we het af. Wat doen jullie? Groetjes Caroline
Wij hebben 1 paar schoenen. Ze groeien zo snel uit die dingen (tenminste ons zoontje) en dan koop ik liever 1 goed paar en dan iets duurder, dan 2 goedkopere paren. 2 dure paren vind ik gewoon zonde van het geld. Maar wel weer beter voor de ontwikkeling van zijn voeten.
Ik had twee paren, toen mijn zoontje begon te lopen. Eentje met blauw en eentje met groen, voor bij verschillende kleuren kleding. Erg he, gewoon pure ijdelheid. Het waren wel goede schoenen, beide paren in de uitverkoop gekocht, zodat het nog een beetje te betalen was. We zijn nu 3 maten verder en hij heeft meestal in elke maat 2 paar gekregen, voor de afwisseling. Ik heb nu ook weer twee paar zomerschoenen liggen.
Mijn zoontje heeft 4 paar.. Kon het gewoon niet laten, vind ze allemaal zo stoer en schattig. Ik vind 4 paar zelf wat overdreven, maar 2 paar lijkt me geen overbodige luxe. Het is goed om af te wisselen en als een paar nat is (regenplas ofzo), heb je nog een reservepaar.
Mijn dochter heeft: voor in huis: pantoffels, buiten: laarsjes, stevige stapschoenen, sandalen, crocs, en sportschoenen. En voor mee naar mijn paard: laarsen. zit net op te tellen, best wel veel En nog wordt er regelmatig gewisseld, en krijgt ze alles aan
Esmee heeft binnen nooit schoenen of sloffen aan , zodra ze binnen is moeten de schoenen en sokken uit. verder heeft ze : stevige nijntje schoenen, regen laarsen,nikes,sandalen en heb laatst voor als ze buiten speelt goedkope gympies gekocht van 2.- omdat ze nog vaak kruipt en dan vind ik het zonde als dr andere schoenen kapot er door gaan.
Met 17 maanden had ik nog maar 2 paar schoentjes: 1 paar stevige makkelijke schoentjes van leer en een 'net' paar meer meisjesachtige lakschoentjes. Inmiddels is ze 2 jaar en heb ik 2 paar laarzen, crocs, nette open sandaaltjes, sloffen voor op de creche en stoere gympen.
Hey, Wij hebben 2 paar "goede" schoenen voor als we op pad gaan. Daarnaast hebben we nog een paar sandalen voor het strand, deze zomer, paar laarsjes voor in de tuin en ik heb net vanmorgen nog een paar gympies voor 1,50 euro in de uitverkoop bij de Hema op de kop getikt, ook voor in de tuin. Daar kruipt ze nog wel eens, en dat vind ik zonde met haar goede schoenen. Al met al, wel aardig wat..
Wij hebben altijd 2 paar schoenen voor Kylian en dan wel de duurderen, maar als je goed oplet tijdens uitverkopen ben je dan niet veel duurder uit dan 1 paar goedkoperen. Hij heeft nu een paar timberlands uit de uitverkoop 70% korting dus wij hebben er 19,95 voor betaald. En een paar zwarte gympen van k-swiss, die hebben me in de uitverkoop 20 euro gekost. Op zich is het beter om in ieder geval 2 paar schoenen te hebben omdat het goed is dat de schoenen kunnen luchten. Groetjes antia
Dank voor jullie reakties. Ik heb vandaag even een tweede paar gekocht. Volgens de schoenverkoopster is het beter voor de voetjes. Groetjes