4 jarig zoontje met papa mee vrachtwagen

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door mutskuh, 28 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.393
    1.173
    113
    Hallo dames,

Mijn man is vrachtwagen chauffeur op Frankrijk. Ons zoontje is dol om mee te rijden. Nu wil hij volgende week met papa mee naar Frankrijk. Alleen, want ik moet werken. Maar ik ben nogal een overbezorgde mama. Want wat als er wat gebeurt. Dan ben ik ze alle 2 kwijt. Maar ik vind ons zoontje zijn plezier belangrijker dan mijn zorgen. Maar toch houdt iets me tegen. Hij is pas 4 denk ik dan. Wat als ze een ongeluk krijgen? Maar goed. Nu de vraag. Wat zouden jullie doen?

2. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Ik zou t gewoon doe ! Super leuk voor papa en zoon. Genoeg meenemen waarmee hij zich onderweg kan vermaken.

Chocolat en mutskuh vinden dit leuk.
  3. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ik zou hem mee laten gaan, maar ik heb zelf niet zoveel last van de 'wat als...' vragen.

Chocolat, mutskuh, mamameer en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Keiblij

Keiblij Actief lid

5 nov 2011
    317
    269
    63
    Ik zou mn man vertrouwen :) Als hij dat ziet zitten, lijkt het me een gaaf avontuur van vader en zoon.
    Ik snap overigens je bezorgdheid wel hoor, ik zou waarschijnlijk hetzelfde vinden ;)

Lies1611, Chocolat, Aszz en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Vrachtwagen is een stuk veiliger dan een auto geloof ik? De meeste mensen stappen ook gerust in een auto, dus vrachtwagen zou ik wel aandurven! Echt een avontuur met papa :)

Chocolat en mutskuh vinden dit leuk.
  6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Ik wist niet dat dat kon. Wel leuk! Wat ik me wel afvraag is of het mag van zn baas (of is ie zelfstandige) en hoe het zit met verzekering..
    Als daar geen bezwaren zitten zou ik m ook laten gaan, lijkt me super voor hun band!

mutskuh vindt dit leuk.
  7. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Lekker mee laten gaan! Ik ging vroeger ook van heel jong af aan mee met mijn vader op de vrachtwagen. Zo ontzettend veel mooie herinneringen aan!

Athina, bosi333, Chocolat en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Nutella

Nutella Actief lid

13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Er kan altijd en overal iets gebeuren, ook bij je voor het huis. Ik zou ze ook lekker samen laten gaan. Hardstikke leuk avontuur voor je zoontje en goede bonding tussen hem en je man. En over het algemeen zijn vrouwen wat perfectionistischer dan mannen, maar je man kan heus wel een week goed voor jullie jongen zorgen. Maar je zal ze vast erg missen die week!

mutskuh vindt dit leuk.
  9. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Ik zou even kijken hoe het verzekeringstechnisch is maar als dat snor zit zeg ik leuk uitje voor beide

mutskuh vindt dit leuk.
  10. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Mijn schoonvader is vrachtwagenchauffeur en mag inderdaad geen kinderen meer meenemen. Vroeger wel en ging mijn man wel eens mee.

Maar on topic voor het vertrouwen en de angst zou ik het wel doen hoor!

mutskuh vindt dit leuk.
  11. Marchella

Marchella Niet meer actief

Lijkt me echt superleuk voor papa en zoon!
    Neemt niet weg dat ik je gevoel goed begrijpen kan hoor :)

mutskuh vindt dit leuk.
  12. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Als t mag van de baas en verzekering dan zeker doen. Neem aan dat die in een stoeltje zit?

Én als jullie kind er wel aan toe is. Kan hij wachten in files? Gaat die zich niet snel vervelen? Kan hij in de vrachtwagen blijven zitten als papa moet lossen en laden? Kan die goed slapen ergens anders en een heel ander ritme met eten? Hoe is zijn zindelijkheid?

Ps. Dit topic moet in de mama lounge :oops:

mutskuh vindt dit leuk.
  13. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.393
    1.173
    113

Ja hij zit in stoeltje. Baas vind het geen probleem. Ja wachten in files is geen probleem, hij gaat al vanaf baby af aan mee maar dan was ik erbij. Ging altijd super. Hij helpt papa met laden en lossen. Voor zowel zoontje als papa is het kei leuk! Alleen ik vind het maar niks. o_O haha

14. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Lekker laten gaan!

15. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Wat lijkt me dat heerlijk voor jullie zoon zeg. Lekker mee met papa op de vrachtwagen!
    Zo te horen is hij het al heel erg gewend, zou hem zeker lekker mee laten gaan met zijn papa. :D

16. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik begrijp je helemaal..
    Het is ook super eng!

Diep van binnen weet je dus dat het kan ;) nu kunnen we beter mee gaan denken wat jij kan gaan doen die week ;)

Lekker naar de sauna met een vriendin
    Lunchen
    Bioscoopje
    Hele dag shoppen zonder limiet
    Je huis helemaal schoon en fris
    Dagje niksen mag ook ;)

Komt goed!

mutskuh, jojo85 en GailH90 vinden dit leuk.
  17. Boommm

Boommm Niet meer actief

Laten gaan, wat ontzettend leuk!!

mutskuh vindt dit leuk.
  18. Miepiemoos

Miepiemoos Bekend lid

13 mei 2013
    973
    160
    43
    Zo te horen een feestje voor je zoontje! En wat leuk als hij later verhalen heeft over hoe hij vroeger samen met papa ging reizen met de vrachtwagen!
    Ik hoor ook dat er verder geen bezwaren zijn dus natuurlijk laten gaan. Dit zullen onvergetelijke herinneringen worden voor hem!

mutskuh vindt dit leuk.
  19. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ohh super leuk toch!!

mutskuh vindt dit leuk.
  20. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Tof joh! Lekker laten gaan. Je gevoel kan ik overigens begrijpen hoor.

mutskuh vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina