En voor als je de foto wat groter wil zien http://i145.photobucket.com/albums/r230/kuhligirl/DSC_5447.jpg
hij is goed te zien hoor!!!! gefeliciteerd streep is streep zeggen ze want wordt alleen zichtbaar met hcg
In de gebruiksaanwijzing staat overigens dat als het test resultaat binnen een half uur beter zichtbaar wordt dit nogsteeds geldig is.
Ik zie ook duidelijk een streep hoor! Een streep verschijnt alleen binnen de afleestijd als er HCG in je urine zit, dus... GEFELICITEERD!!!!!!
oooohhhh!!!! ik baal dat t vrijdag is!!! ik wil echt maandag gelijk een bloedtest laten afnemen! Ben nogsteeds bang dat t niet zo is!
Anders morgen een testje van een ander merk halen? De duidelijkheid van de streep wil per persoon en per test nog wel eens verschillen... Ik heb alleen maar getest met de digitale van clear blue. Ik vond het erg fijn dat er gewoon 'zwanger' stond en ik het niet van een streepje af hoefde te lezen... Als je zelf positief test, gaat de huisarts in principe geen bloedtest meer doen trouwens...
Ja ik heb op zich ook nog een andere test liggen hier Ik heb nu een vroegtest gedaan omdat het bekend is dat mijn moeder bij beide zwangerschappen ook na een paar maanden negatieve testen had. Haar hcg waarde is dus gewoon standaard laag ofzo, gezien t feit dat ik ook net als haar waarschijnlijk mastopathie heb.. heb ik t vermoeden dat mijn hormoon thingys redelijk hetzelfde is. Maar de vroegtest geeft dus positief af
hey yotsuba ik ben even benieuwd of dit streepje gelijk verscheen toen je schermpje vol liep zeg maar? Of duurde het langer?
Dat weet ik niet cyntje ik durfde niet te kijken dus ik heb echt precies zoals in de gebruiksaanwijzing aangegeven na 5 minuten gekeken