misschien was je urine net effe niet geconcentreerd genoeg..... zou het proberen met ochtendurine inderdaad. Kop op meis, t komt heus goed, die ene test geeft heus niet voor niks posi aan!
misschien stelt dit je gerust!!! Bij die digitale test zwanger/niet zwanger teste ik de 1e ook niet zwanger. (wat was ik ineens teleurgesteld, want ik wou het met deze test aan mijn ouders laten zien!!) Terwijl ik met die van de kruidvat (2 v 5,-) beiden positief testte... Toen dag later een + test gehaald van de trekpleister.. die testte ook positief... Toen uiteindelijk na 11 dagen eindelijk posi digitale test!!! (toen er maar een foto van gemaakt...) Dus zo gevoelig is deze test dus niet!! Kop op meid... We zien toch allemaal duidelijk een streep!!!!
ik kom misschien met minder nieuws ... de nieuwe predicitor KAN VALS positief aangeven is al meermaals op verschillende forums bekend
Hmzz da's idd minder nieuws... bij mij gelukkig niet het geval geweest, anders leef ik al bijna 24 wk in een utopie Zit toch echt een "baabie" in mijn buikkie
Ik vind het ook een duidelijke streep hoor! Gefeliciteerd. Laat je ons morgen wel even weten wat de kruidvat testen hebben gedaan?
Hoi hoi... Ik heb een aansluitende vraag.. Ik heb geen foto, maar wel ook een supervage test. Heb vanavond een test gewaagd, die van KV 2 voor 5euro. Mijn ervaring is dat het waar het streepje komen moet echt super wit blijft, zelfs als je m dagen laat liggen.. Nu twijfelde ik een beetje na 10 min. maar dacht dat ik gek was, en dus laten liggen en ging een uurtje later kijken , staat er toch echt een super super vaag streepje, en volgens mij roze getint. Je moet echt goed kijken hoor. Mijn vriend ziet m ook, maar denkt dat dat er altijd staat en denkt natuurlijk dat t nix voorstelt. Maar wat weet hij er nou van.. hij heeft de afgelopen 2 jaar niet debiel veel getest zoals ik. Dus ben mezelf lekker gek aan t maken en vraag de meningen van de experts hier op t forum. Ooh en heb nog een test voor maandagochtend EN Yotsuba: Heb je al opnieuw getest?
Hmzz het zou heel goed kunnen... Ik zelf had pas na NOD een positieve test, met die van KV. Er voor absoluut niet!! Dus had toen de hoop al een beetje opgegeven omdat er zoveel voor NOD er een positieve test mee krijgen! Zelfs op de dag dat ik ongesteld moest worden nog steeds niks... dag na NOD... sprong ik een gat in de lucht Eindelijk een streepje... precies zoals jij hem beschrijft...ook in zo'n tijdsbestek. Wil natuurlijk geen valse hoop scheppen... maar ik zeg ook niet dat het niks is. Zou als ik jou was wachten op je NOD dag... ook al zul je enorme testdrang hebben... en ik nu makkelijk praten heb... Het zijn misschien niet zulke dure testen, maar alles bij elkaar?? ik heb veel geld verspilt met testen.. haha soms 3 op een dag
Thx voor jullie lieve reacties Ik vrees alleen dat test nummero uno mij flink in de maling heeft genomen. :'( Dit is een foto van de Kruidvat test (in de ochtend overigens);
Ja behoorlijk En nou vraag ik me toch ook af waar the h*ll mijn menstruatie blijft Stom gedoe heb mezelf gewoon in de maling genomen
Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik zie toch een heeeeeeeeeeeel vaag lijntje volgens mij. Of het moet schaduw zijn of het is wat vertekend door de foto....
Ik denk dat je niet in de maling genomen bent. Testen liegen niet, alleen vroeg in de zwangerschap kan er veel fout gaan. Ik denk dat dat het verhaal is. De test was ook nog maar heel licht. Vooral als je al dagen overtijd bent. Succes met zwanger worden!
hmzz klote.... Vond die 1e test toch behoorlijk duidelijk! Misschien vanavond nog een keer proberen? Wat ik ervaren heb is dat mijn ochtendtest lichter van kleur was als middag/avond... klinkt misschien beetje vaag, maar bij mij was dat wel zo... Ik hoop het alsnog zo voor je!!! En als je menstruatie toch nog uitblijft, misschien dan toch ff een bloedtest aanvragen bij de huisarts! Dan weet je het 100% zeker
Wat k.t voor je zeg. Vond hem wel duidelijk. Je had je urine wel langr dan twee uur opgehouden? Zag je je vannacht hebt getest?
@ Butt3rfly, nee helaas is dat ene schaduw @ de rest Sja ik weet t ook even niet meer, sinds gistermiddag heb ik onwijs last van migraine achtige hoofdpijn en misselijkheid (die 2 horen ook een beetje bij elkaar) Ik denk door de stress oid. De test van vandaag heb ik vanochtend genomen toen ik wakker werd en was gister om een uurtje of 11 gaan slapen dus zou goed moeten zijn. Maar ik wacht t gewoon even af, misschien dinsdag of woensdag nog een test en anders huisarts bellen. Voor nu probeer ik er even niet meer aan te denken heb nu vakantie en ik moet er even van genieten omdat ik vanaf donderdag hard ga vrijwilligen op een festival. Thx voor jullie steun en hulp, super fijn dit forum!
meid ik hoop nog steeds op goed nieuws voor je, maar als ik jou was zou ik inderdaad eventjes niet meer testen , hoe moeilijk het ook is. ik zou het pas woensdag weer doen
Moeilijk is t op dit moment even niet meer om niet te testen gelukkig, kan nu even geen testen meer zien Wil even nergens meer aan denken vanavond lekker naar t pannekoekenhuis, even relaxen en genieten (als mn hoofdpijn straks weg is tenminste) Ik wacht idd maar tot woensdag denk ik, ligt er aan hoe ik me voel desnoods tot na het festival (de maandag daarna) Thx!
Yotsuba: wat irritant is dit zeg! Duim voor je dat je gewoon wel zwanger bent en denk eraan, zolang je nog niet ongesteld bent is de hoop nog niet vervlogen! Succes!