ja en nu ga ik toch misschien een spelbreker zijn , maar nu ik beter naar je foto kijk vraag ik me af hoe lang nadat je hem gedaan hebt je hen gefotografeerd hebt. indien je hem direct binnen 10 min op de foto hebt gezet zeg ik alsnog hij is positief.. ik heb heel erg veel duidelijke indrooglijnen op testen gehad vooral op de vroege test van testpoint.ik was er echt van overtuigd zwanger te zijn en het bleek dus niet. ik hoop echt voor je dat je die test als positief mag beschouwen en je negatieve testen gewoon een urinefoutje ofzo waren
De foto heb ik denk ik na 20 minuten ongeveer gemaakt maar het streepje wat toen zichtbaar was was ook met 10 minuten zichtbaar. Daarnaast is t zo dat in de gebruiksaanwijzing van de predictor test staat dat veranderingen binnen 30 minuten nog betrouwbaar zijn, na deze 30 minuten niet meer. Ik moet toegeven ik dacht eerst ook aan een indroog lijn maar deze kan toch niet verschijnen binnen de aflees tijd ? Ahja well see Met mn vriend overlegt en hij zou graag op woensdag nog een test willen doen en als deze negatief is huisarts bellen om te vragen wat hij aan geeft.
ja als hij na tien minuten verscheen dan is hij volgens mij wel positief,...toch wel heel vaag dat een andere test die jij doet die eigenlijk nog gevoeliger hoort te zijn dan een predictor dan negatief is...mag ik je een tip geven,...test dan woensdag weer met predictor dan heb je gelijkwaardig vergelijkingsmateriaal.
Tuurlijk mag je een tip geven daarvoor ben ik hier (onderandere) Ik zoek me suf naar die test, ik had de eerste gehaald bij de etos in Utrecht en bij de Etos waar ik zelf woon (2 etos-sen zelfs) en een kruidvat hadden ze m allebei niet. Maar we hebben gelukkig nog een kruidvat een DA en een trekpleister dus misschien dat ze m daar wel hebben. Ik heb hier ook nog 2 andere tests van kruidvat liggen desnoods.
Hoi hoi Mijn predictor test gaf ook aan dat ik zwanger was iedereen die hem zag zei het meteen heb een foto gemaakt maar die was niet zo duidelijk. Heb predictor hierover gebeld en ze zouden me terug bellen dit hebben ze tot nu toe nog niet gedaan. Want vind het echt niet kunnen dat die test gewoon positief aangeeft terwijl het eigenlijk niet zo is.
Wat bereik je ermee? Bepaalde testen staan bekend om indrooglijntjes. En als een streep zo licht is dat je hem nauwelijks ziet en niet duidelijker wordt na een paar dagen, dan ben je gewoon niet zwanger... HCG moet om de dag verdubbelen, dus de teststreep moet ook duidelijker worden. Als dit niet gebeurt, dan doet het merk test er niet zoveel toe. Sterkte & hopelijk heb je snel meer geluk!
Het gaat erom dat ze er wat aan gaan doen want ik hoor het de laatste tijd erg veel over predictor ene zo licht was mijn lijn niet en deze hier in dit topic eigenlijk ook niet. Het moet gewoon niet kunnen dat een test positief aangeeft...
Ik heb mijn huisarts gebeld en hij vond t ook een beetje vreemd dus ik mocht bloed prikken, woensdag of donderdag krijg ik de uitslag. De afscheiding zet niet door tot nu toe. Ik ga er maar van uit dat ik niet zwanger ben maar heb ergens natuurlijk nog wel hoop
Je volgt me trouw mamamirri, lief van je Ik voel me nu ellendig, ik vloei weer dit keer is t ook een beetje rossig, geen vers bloed dat niet. Ik ga nu naar bed en wil even nergens meer aan denken, ik zie t allemaal wel en wacht netjes de bloed test af. Heb de hoop in een propje weg gegooid, ik geloof t niet meer tot dat de dokter zegt dat het anders is.
Ben benieuwd voor de test uitslagen, wanneer krijg je hem precies? Hoop dat het raak is! Ik gun het je wel
Woensdag of donderdag dacht de huisarts, mn ma dacht dat deze al wel vaak de volgende dag bekend zijn dus misschien laat ik mn vriend morgen bellen.
Britt heeft kennelijk niet doorgelezen.. Yotsuba, wanneer was je NOD, dat mis ik even in je verhaal? Hopelijk geeft de dokter je een positieve uitslag.. sterkte!