Help! Hoe valt Claesen's meisjes!

Discussie in 'De lounge' gestart door Aude, 3 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Ik wil nu wat bestellen, maar ik weet nu niet goed welke maat ik moet bestellen. Mijn dochter heeft maat 110. Nu kreeg ik het advies één maat groter te bestellen, maar het rokje wat ik graag wil is alleen nog maar in maat 104/110. Zou dat passen?
    Het jasje wat erbij hoort is er nog wel in maat 116/122, misschien beter deze wel in een maat groter te nemen. Rokje mag niet te groot zijn vind ik.

2. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ligt een klein beetje aan het postuur van je dochter, maar ik zou over het algemeen toch een maat groter adviseren. Mijn ervaring is dat Claesen's als de kleinste maat van de combimaat valt. Als je dochter heel smal is zou een rokje misschien moeten gaan in 104-110.

Misschien is het een optie om de betreffende webwinkel een mail te sturen en te vragen of ze het even op kunnen meten?

3. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Vind het klein vallen hoor. Heb er 2 jurkjes van gehad die heeft ze nauwelijks aangehad....

4. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Nou gelukkig dat het klein valt, ik kon het rokje toch nog te pakken krijgen in maat 116/122 en heb deze dus besteld samen met het jasje. Het zou jammer zijn als ze het nog niet aan kan, maar te klein daar heb ik helemaal niks aan.

5. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Valt inderdaad klein...

6. MHMW

MHMW Niet meer actief

Valt heel klein!