Ik had bij mijn dochtertje ook rugweeen. Vreselijk inderdaad en wist ook totaal geen fijne houding te vinden. het enige wat ik deed was op de rand van mijn bed zitten en hard heen en weer "slingeren'/ wiebelen met mijn benen ( bed op klossen), en mijn vriend hard onderin mijn rug laten duwen! En toen ik naar het ziekenhuis moest en aan het bed gekluisterd zat, kon ik alleen maar met mijn benen over het matras schuiven. Ik hoop bij mijn a.s bevalling buikweeen te krijgen! Heel veel succes meid!!
Het enige wat mij hielp was de weeen zittend op bed opvangen in soort van kleermakers zit. Succes als ej nog niet bevallen bent in,idedels.
Op de rand van het bed hangen, en met de heupen wiegen!! Op je onderrug laten drukken Veel lopen, tijdens een wee om de nek van je man hangen en je rug strekken! En evt wiegen met je heupen! Suc6, maar misschien ben je ondertussen al bevallen!
ik wou nog een tip zetten hier, maar ik denk dat je inmidddels wel bevallen bent. Ik hoop het in elk geval voor je!
Ben op 8-8 om 11:38 bevallen van onze zoon Joah. Het was echt een heftige bevalling en ook zeker een vermoeiende maar wel dubbel en dwars waard. Bedankt voor alle tips dames. Mijn vriend heeft tussen de weeen door nog ff gecheckt hihi
super gefeliciteerd ben wel nog steeds benieuwd wat voor jou nou de prettigste manier was om de weeen op te vangen maar dat lezzen we vast nog wel een keer bij de beallingsverhalen. geniet eerst nu maar lekker van jullie zoon. xxx joyce
Gefeliciteerd meid! Wat grappig dat je vriend nog een keer is komen spieken! Hihi! Enne...tips zijn welkom...bij mij hielp namelijk werkelijk niets!!!!!