help, hoe werkt deze i-pod

Discussion in 'De lounge' started by will, Nov 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. will

will Niet meer actief

we hebben een i-pod NANO voor onze dochter gekocht. heel erg leuk voor haar maar de gebruiksaanwijzing is alleen in het zweeds. wie weet hoe dit ding werkt want wij komen er niet uit.

2. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    ff googlen op "gebruiksaanwijzing" i-pod NANO misschien?

3. will

will Niet meer actief

we hebben op het net een beschrijving gevonden. maar als we die volgen loopt de hele computer vast.
    of dat ding is kapot of we doen wat verkeerd en daar probeer ik nu achter te komen. we zitten nu al een week met dat ding te stoeien.
    misschien is er dus iemand die wel weet hoe het werkt en het mij in jip en janneke taal kan uitleggen. ;)

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Ik heb mijn schoonmoeder geholpen met die van haar... komt er op neer dat hij eerst een keer helemaal moet opladen (dus aan je compu koppelen, echt pas loshalen als het symbooltje dat je niet mag loskoppelen verdwenen is!)
    Verder de cd-rom die als het goed is bij de i-pod geleverd is in je computer doen en alles invullen.
    Daarna kan je via i-tunes (wat met de cd-rom op je computer wordt geinstalleerd) muziek van je computer op je i-pod zetten... volgens mij is dat alles.
    Waarop loopt ie vast? Heb je specifieke vragen?

5. will

will Niet meer actief

ja zie je wel, er zit geen cd-rom bij. er komt dus wel op de comp te staan registreren. dus wij dachten dat die niet nodig was. en daar gaat het dus al fout. denk dat het verstandig is om ff terug te gaan naar de winkel.

6. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    Hier ook van die dingen in huis, ik heb me er niet in verdiept, mijn man met de 2 oudste kids wel....
    Ik heb ze regelmatig horen mopperen in het begin, het is typisch Apple heb ik wel begrepen.

Nu kunnen de kids het wel zelf inmiddels....maar met kerst hebben ze ze alweer een jaar.

Heel veel succes!

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Denk dan dat daar het probleem zit ja, met die cd-rom registreer je en krijg je dus dat programma waarmee je muziek op de i-pod kan zetten. Zou zeker even teruggaan dus!
    Als je daarna nog vragen hebt hoor ik het wel!

8. loesje

loesje Bekend lid

Mar 1, 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Ik heb ook i-pod nano ik had ook geen cd-rom erbij ik heb hem gewoon aangesloten aan de comp en de aanwijzingen gevolgd als dat niet lukt moet je even naar http://www.apple.com/nl/ipod/start
    succes

9. will

will Niet meer actief

thanks meiden. ik heb ze gisteren allemaal de kamer uitgestuurd en ben alleen aan het stoeien gegaan. ben nu zover dat ik weet dat er met de i-pod niets aan de hand is. het probleem ligt bij i-tunes. vannacht als ze slapen ga ik maar weer ff proberen.

nogmaals bedankt

Share This Page