ik heb vandaag de angelsound gekocht.... bij kijkschop.. nu hoef je maar aan een knop te draaien en dan schijnt het te werken....maar ik hoor wel wat geruis maar verder niets hoor zelfs mijn eigen hartslag niet... wie weet hoe ik het moet gebruiken...
Als het goed is hoef je alleen maar aan dat knopje te draaien helemaal uitdraaien. En dan je oorpdopjes in een van die twee gaatjes te doen. En dan smeer je een beetje olie op je buik... en dan moet die het gewoon doen hoor. Sucses.!
Soms is het wel even zoeken voor je de hartslag van het kindje vind je kan zelfs de bewegingen van je kindje horen.
Ik smeer wat bodylotion op mijn buik en dan wordt het geluid gelijk heel erg versterkt En dan is het inderdaad heel erg zoeken. In het begin kon ik het heel moeilijk vinden En je moet eigenlijk lager zoeken dan je eigenlijk denkt.
Wat ook een tip is: gebruik eigen oordopjes, die werken stukken beter dan de koptelefoon die erbij geleverd is! En gebruik echt iets van olie of bodylotion... "Droog" luisteren is nog nooit bij mij gelukt!
JA GELUKT...phoefffffffffff. ik was al helemaal in paniek.. maar inderdaad. ik smeerde wat babyolie op mijn buik..en toen binnen 3 minuten had ik het... zat links onder en ook heel erg laag ja.... uurtje later nog eens geprobeerd en ja hoor... ben zo blij mijn weekend kan niet meer stuk... wel erg hoor hoe snel ik in paniek raak zeg