Help hoe wurm ik baby een boxpakje aan?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Spikkeltje, 6 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkeltje

    Spikkeltje Fanatiek lid

    Ik heb bij H&M een heel leuk boxpakje gekocht van joggingstof. Maar het is zoooo onhandig om aan te trekken! De drukknoopjes zitten bij de bips en langs de beentjes, maar omdat het onderste stukje broekspijp dicht is heb je toch nog zo'n "rondje" broekspijp waar je dan dat beentje in moet zien te frummelen. Ik dacht dus handig te zijn door het boxpakje van onderaf aan te trekken maar dan moet je dus langs het hele babylijfje omhoog werken en de mouwtjes aandoen met de armpjes omlaag ipv omhoog. Hoe trek je zoiets aan en begin je bij het hoofdje of bij de beentjes?
     
  2. zeilbootje

    zeilbootje Fanatiek lid

    15 jan 2014
    2.646
    1.286
    113
    Ik legde het boxpakje neer (open), dan baby erop. Eerst de armen er in, dan de benen er in en als laatste alle knoopjes dichtmaken. Maar ik vond ze makkelijker als ze helemaal open konden bij de benen.
     
  3. Zwierezwaai

    Zwierezwaai Niet meer actief

    Als het verder dicht is: open maken, over het hoofd, armpjes dan voetjes in de gaten, knopen dicht.
    Ik vind die juist fijn, als de pijpjes onderaan dicht zitten
     
    Spikkeltje vindt dit leuk.
  4. Spikkeltje

    Spikkeltje Fanatiek lid

    Het boxpakje kan niet open van voren, dat is nu juist het moeilijke :oops:
     
  5. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.158
    2.055
    113
    Vrouw
    Nederland
    Welke heb je dan?

    Als een pakje niet helemaal open wil bij de beentjes dan deed ik het pakje open waar het open kon. Baby er op leggen en eerst de armen er in. Daarna de beentjes er in en dan dicht maken.
     
  6. Spikkeltje

    Spikkeltje Fanatiek lid

    Ik kan geen link geven, want als ik m opzoek opent ie m meteen in de app. Maar als je zoekt op H&M boxpakje joggingstof auto's heb je m.
     
  7. Zwierezwaai

    Zwierezwaai Niet meer actief

    Mmm lukt niet om het plaatje in te voegen

    Zoiets, zal het zijn. Dus knoopjes in de nek/enveloppe sluiting en alleen knoopjes bij de benen. Die trek je over het hoofd aan en kun je je baby niet opleggen
     
  8. Spikkeltje

    Spikkeltje Fanatiek lid

    Ja inderdaad zoals je beschrijft. Lekker stom dat ik daar niet naar gekeken heb voordat ik het kocht, ik zag joggingstof = lekker zacht en auto's = leuk maar op gemak heb ik niet gelet.
     
  9. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.158
    2.055
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ach, nu snap ik het. Ik zou het van boven naar beneden aantrekken. Eerst hoofdje en armpjes en daarna naar beneden trekken.
    Ik vind het ook een leuk pakje, helaas is onze uk er nu te groot voor.
     

Deel Deze Pagina