hoe en wanneer

Discussion in 'Flesvoeding' started by schaapie123, Feb 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hoe en wanneer bepaal je dat je kind minder voedingen krijgt, en hoe bepaal je dan de voedingstijden

die van ons is nu 6 week, maar krijgt 6 tot 7 voedingen per dag

vaak drinkt ze de flessen niets eens helemaal leeg, ze laat meestal 10 staan, dus niet veel, en soms drinkt ze meer dan 125

smorgens uur of 6 a 7(soms 5 uur) dan om 10 uur, dan 1 uur smiddags, dan om 4 uur, 7 uur savonds en dan om 10 uur weer, de ene keer kom ze om 3 uur (laatste 2 nachten al om 2 uur) en soms pas om 5 uur.
    tuurlijk zou ik het heerlijk vinden als ze de hele nacht door slaapt, maar opzich vind ik het totnutoe prima en heb ik ook echt het idee dat ze die 6 a 7 voedingen ook echt nodig heeft (dus ik verander voorlopig nog niet)

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Waarschijnlijk laat ze vanzelf meer tijd tussen de voedingen komen, dan kom je dus uiteindelijk vanzelf een keer op een voeding minder per dag uit. Succes in ieder geval!

3. denemarkw, ik heb je topic verplaatst naar het juiste forumonderdeel.

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

dat gaat echt ineens, ze regelen dat zelf. Hier dronk Seth al weken 6x 130cc, elke 3 uur. Sinds een paar dagen drinkt hij 5x 170cc, om de 4 uur. Echt waar, je merkt dat ineens vanzelf aan je kindje. En doorslapen is hier vanaf een week of 7/8, dus dat kan ook ineens gebeuren!

5. Onze dochter is nu ook zes weken en krijgt drie flessen van 150 cc en drie flessen van 120 cc. Die 150 cc krijgt ze ook omdat ze anders al om de 2 1/2 a 3 uur kwam. Het is dus echt niet erg dat ze 6 a 7 flessen krijgt. Blijkbaar heeft ze dat nog gewoon nodig. Ze blijven vanzelf langer slapen. Sinds gisteren slaapt laura van 11 uur 's avonds tot 6 uur 's octend. Dit is bij haar heel geleidelijk gegaan.

6. Journey

Journey Fanatiek lid

Apr 3, 2008
    3,404
    0
    0
    Hier is het vorige week eigenlijk vanzelf gegaan ze krijgt nu 5 voedingen van 180cc met 6 scheppen eerder 6 keer 150 met 5 scheppen.

Share This Page