Yes yes yes!! vandaag 2 dagen na NOD getest! en super positief!! Ik ben zwanger van mijn eerste engeltje Maar nu een vraag?? HOE vertel je het je ouders, schoonouders het leukst?????? Alle tips zijn welkom Oh ff btw: Ik woon in het buitenland, mama papa en broertjes in NL!! Whatsappen? Facetime?? Bellen?? SMS? Brief schrijven?? Foto van de test sturen?? wat is het leukst??
gefeliciteerd wat k persoonlijk erg leuk vind is sokjes kopen of rompertje met i love oma of opa en dat heel blij tonen met facetime en zegge ik heb een cado voor jullie en dan die dingen laten zien xx
İk heb vandaag een speen gekocht hihi heb dat altijd wille kopen!! Een foto met speen zou wel grappig zijn @essiegio super leuke tip ga er over nadenken!! Thnx
Dikke proficiat! Ik zag gisteren een slabbetje met "Opa en oma zijn lief", misschien zoiets in die trant?
Gefeliciteerd met je zwangerschap....hier een foto van de eerste Echo in een sleutelhanger gedaan, en gegeven....
Gefeliciteerd! Mijn zus woonde op Curacao toen zij in verwachting raakte (ik ben nu al 2,5 jaar trotse tante). Ze stuurde me een pakketje daarin zat nog een pakketje en een briefje met; "bel mij op Skype, liefs!" Terwijl we aan het bellen waren mocht ik het pakketje openen en toen zat er een rompertje in met de tekst; 'Je wordt Tante!'. Dat was 1 van de mooiste dagen van mijn leven