Afgelopen zaterdag ben ik begonnen met het injecteren van Puregon. Het was weer even een paar maanden geleden dat ik de spuitinstructie heb gehad. Echt zenuwachtig was ik niet, maar toen ik eenmaal weer die naald tegen mijn buik hield, moest ik de 'knop' weer even omzetten. Het is me wel gelukt! Zaterdagavond had ik een feest, dus om 20:30 de injectie gezet en daarna gelijk door naar het feest. Ik voelde me wel emotioneel. Er had maar iemand de verkeerde vraag moeten stellen en ik was in janken uitgebarsten. Gelukkig is dat niet gebeurd en heb ik mezelf aardig onder controle kunnen houden. Vanavond moet ik naar de kapper en ik hoop dat ik om 20:30 thuis ben, anders moet ik daar de injectie zetten. Het is ook nog eens een goede vriendin van mij, die van niets weet, dus dat zou wel een heel gedoe worden. Morgen heb ik de verjaardag van mijn schoonmoeder. Normaal gaan wij daar altijd op tijd naar toe, maar nu moet ik weer een excuus (lees leugentje om bestwil) bedenken dat wij wat later zijn. Dat constant omheen draaien en liegen.....daar heb ik wel een beetje genoeg van. Maar ja....het kan nu even niet anders. Zo heb je tijden dat je niets te doen hebt en zo heb je elke dag wel iets. Net nu ik met de IUI ben begonnen. Zul je altijd zien hè. Vrijdag 26 september moet ik een echo laten maken. Ik vind het allemaal wel erg spannend. Is er misschien nog iemand die zaterdag of deze week begonnen is met IUI? Iedereen die ook in wat voor behandeling dan ook zit......heel veel succes!
Hoi Meis, Heel veel sterkte en succes met alles. Ik hoop voor jou dat het niet lang nodig is. Wij hebben 1 oktober een gesprek met onze arts en beginnen daarna met IUI icm Clomid dus ik hoef niet te spuiten. Hoe en wat en wanneer hoor ik pas 1 oktober dus dat is llemaal nog een beetje vaag. Liefs Zora
Bedankt Zora. Erg hè, als je geen duidelijkheid hebt, maar dat komt vanzelf. Als het zover is, dan wens ik jou ook heel veel geluk!
hoi hoi, Ik heb afgelopen vrijdag mijn eerste IUI gehad. Ik spuit ook puregon net als jij. Ik moest er ook even aan wennen, de eerste keer was wel een beetje angstig maar het went zo snel. Ik zit nu dus in mijn wachtweken. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat verlopen maar verwacht er maar niet te veel van de eerste keer. Nou meid heel veel sterkte en laat snel weten hoe het met je gaat. Trouwens wat een rottijd zeg 20.30 uur. Ik spuit in de ochtend voor mijn ontbijtje. Liefs Maaike
Hey meiden, Hier ook een IUIer. Heb al 1 IUI behandeling gehad, daarna een maandje overgeslagen vanwege vakantie. En nu afgelopen zaterdag weer ongesteld geworden en vandaag ziekenhuis gebeld. Moest gelijk vandaag komen voor de doorgangsecho en gelukkig alles was prima in orde, dus groen licht. Ik heb net weer mijn eerste spuit gezet en spuit Gonal-F 75E. Maandag pas voor de volgende echo dus spannend weer! Allemaal succes hier zo! En duimen maar
Ik moest persé in de avond spuiten van het ziekenhuis, de beste tijd die ik kon bedenken was 20:30 uur. Gisteren naar de kapper geweest en ik was precies om 20:30 uur thuis. Ach, je moet er soms echt omheen plannen, maar het is voor een goed doel hè! En dat doel gaat nu voor alles! Jij ook veel succes! Ik zal duimen voor je en ook voor Snowy. Dat ieders wens snel mag uitkomen! [-o<
Heel veel succes wannabe! Hier ook een IUI-er met gonal, maar wel een bammer. Ik spoot ook 's ochtends voor het ontbijt...vorige week maandag mijn IUI gehad en zit nu in mijn wachtweken. Suc6!
Dank je meid, onduidelijkheid is inderdaad vervelend. En ik kan wel een beetje geluk gebruiken. Jij ook! Liefs Zora
Ik ben nu een paar dagen aan het spuiten en ik moet zeggen dat het me wel goed af gaat. Prettig is anders, maar ik wordt er steeds handiger in. Morgen krijg ik de echo en nu maar hopen dat het er positief uit ziet voor IUI! Eigenlijk was het zaterdag de 10e dag, maar ja, dan doen ze niets. Ik voel me wel een beetje gespannen, maar dat komt omdat er zoveel van af hangt.
Spannend meis, ik duim voor je hoor, heel veel succes morgen ik hoop dat het er goed uit ziet. Fijn dat het souiten meevalt.
Hey meiden, Ik ben morgen weer een week aan het spuiten. Morgen voor een echo, hoop dat het het gewenste resultaat opleverd. Vorige keer ging het erg traag, maar had ook het 1 en ander te verduren, dus zal de stress wel zijn geweest. Gaat het hier verder goed met jullie? Liefs Snowy
Afgelopen vrijdag heb ik mijn eerste echo gehad. Er was één follikel van 12.1 mm te zien. De rest waren wat kleinere. Omdat het nog niet groot genoeg was, moest ik vandaag om een tweede echo. Er was 3,5 mm bijgekomen. Nu moet ik vanavond en morgenavond nog puregon spuiten en woensdagavond om 19:00 uur de pregnyl injectie. Vrijdag is het dan zover....onze eerste IUI! Om 09:00 het potje inleveren en om 11:30 weer ophalen en gelijk door naar de afdeling! Spannend! Ik durf nergens op te hopen, ik kan alleen maar een goede afloop wensen!
Fijn dat het er goed uitzag en dat er een follikel lekker aan het groeien is. Alvast heel veel succes vrijdag.
hoi hoi, Spannend zeg vrijdag. Ik ga zeker voor je duimen. Ik mag aanstaande vrijdag testen dus misschien gaat het voor ons allebei erg meevallen. Laat je nog even weten hoe is gegaan? Liefs Maaike
Vandaag echo gehad en de Gyn heeft er drie gemeten! Heb er 1 van 14mm 1 van 13 en 1 van 11 mm, dus hoop dat de twee grootste lekker door blijven groeien. De Gyn denkt zaterdag of zondag inseminatie! Hopen dan maar! Het ziet er in ieder geval beter uit dan de eerste keer... Succes he meiden!
Hé Snowy....jij staat er goed voor. Drie stuks! Doen ze in jouw ziekenhuis wel inseminaties in het weekend? Ik hoor wel eens dat bij sommige ziekenhuizen ze het niet liever in het weekend doen, omdat er dan niemand aanwezig is. Bij hoge uitzondering wil het in mijn ziekenhuis (Breda) wel eens voorkomen, maar als het even kan stellen ze het liever uit naar maandag. Belachelijk eigenlijk! Jij hebt in ieder geval een goed vooruitzicht! Je houd ons wel op de hoogte hè?
Hey WM, Ja bij mij doen ze de inseminatie in het ziekenhuis zelf en gewoon alle dagen! Dus dat vind ik wel fijn, ik hoor wel vaker dat ze dan proberen dat het gewoon weer op een doordeweekse dag valt. Maar hier is het gewoon is je "ei" goed dan vind de inseminatie plaats. Ik zit zelf in Zoetermeer in het ziekenhuis. Ja ik ben echt blij dat het er zo goed uit ziet. De eerste keer wilden het niet echt groeien en ben toen ook de laatste vier dagen meer eenheden gaan spuiten. Maar ben nu gewoon weer met 75E begonnen en mijn lichaam reageerd nu erg goed gelukkig! Morgen weer voor een echo en ben benieuwd, hoop zo dat het inderdaad voor of in het weekend is. Ik hou je zeker op de hoogte! hoeveelste IUI ben jij nu bezig? Liefs Snowy