Hoi! Ik ben in mijn 33ste week en begin `snachts wakker te liggen van de meest onnozele dingen Zo vraag ik mij af hoe ik het `s nachts slapen moet doen straks. Ik wil de kleine de eerste tijd bij ons op de kamer laten slapen `s nachts. Is het nodig daar een wieg voor aan te schaffen, of ik het wel veilig om het de eerste weken gewoon in de kinderwagenbak naast me te hebben? En vanaf hoeveel weken moet ik aan mijn kant van het bed een zeil op mijn matras leggen (ivm vruchtwater). Wanneer moet je je ziekenhuiskoffer echt klaar hebben staan? Veel vragen waar ik vannacht over na aan het denken was! Liefs Emma
Hoi, Wat betreft de wieg of kinderwagenbak zou ik zeggen een wiegje. In de kinderwagenbak kan wel, maar dat doe je meestal een paar uurtjes. Het blijft natuurlijk wel je eigen keus. Een zelltje op je matras kan je plaatsen wanneer jij dat wil. Sommigen doen het bij 34 weken, anderen kiezen ervoor vanaf de 37 weken. Meestal vanaf de 37 weken zorg je dat er een vluchtkoffertje klaar staat. Ilja