Wat een rotweer zeg!

Discussie in 'De lounge' gestart door Sisa, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Pffff sorry hoor, maar ik krijg echt een pokkehumeur van dat slechte weer! Het is verdorie 6 mei en heb Charlotte met haar winterjas en een sjaal om naar het kdv gebracht, het regent hier keihard, nog een ijskoude wind erbij, getver!
    Vorig jaar rond deze tijd was het 30 graden zowat en nu heb ik nog steeds mijn winterlaarzen aan, bah!

Zo, dat is eruit :D
    Nog meer mensen die ervan balen??

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ja ik baal er ook van! tsss, eigenlijk is het onacceptabel maar ja wie ben ik :D

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier valt het tot dusver erg mee hoor. De zon heeft vanmorgen flink geschenen. Helaas komt er nu wat meer bewolking, dus ik vrees dat die regen ook nog wel bij ons arriveert.

Maar wat betreft de kou heb je helemaal gelijk. Ik zit notabene nog steeds met sloffen aan in de woonkamer en soms heb ik zelfs nog een wintertrui aan. (Maar ja, ben dan ook een koukleum.) En de vooruitzichten van de KNMI beloven ook nog niet veel goeds. Er komt in elk geval nog geen zomerweer aan....:(

4. upc

upc Niet meer actief

Hier is het wel lekker weer. Het waait wel flink maar het is iig droog. Volgens buienradar komt hier de regen straks :(

5. nataik

nataik Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.992
    0
    0
    verzorgende
    Sorry, het is hier mooi weer, waait alleen een beetje hard en de wind is koud.
    Maar als ik zo naar buiten kijk is het lekker!

En idd van dat weer wordt je wel down, van mij mag de zon en warmte wel eens beginnen.

Heb voor een aantal jaar geleden in april zelfs al in een plas gezwommen.
    Zo zie je maar, overal en elk jaar is het weer anders.

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Niet echt om eerlijk te zijn. Hoe warmer het is, hoe ongemakkelijker het op dit moment voor mij wordt.
    Als de baby er is, dan mag het warm worden van mij :p

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Hier mooi weer. Ik heb de was zelfs buiten hangen.

Wel een sterke wind maar niet super koud.

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Het is/was hier de hele dag al stralend mooi weer!
    Ik heb nog geen druppel regen gezien, de wind is idd wel wat koud.

9. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Sorry hier ook stralend mooi weer, wel wat wind maar uit de wind is het heerlijk zitten.

10. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier ook prachtig weer. Beetje wind mag de pret niet drukken ;)

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier nog geen regen gezien, alleen fris en er staat wind.

12. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Nou jaaaaaa zeg :D
    Jullie zitten gewoon van de zon te genieten en ik zit in de regen :(
    Heb net even op de buienradar gespiekt en inderdaad, het zuiden ligt nét onder die grote regenwolk :x
    Nou ja, het grootste deel van het jaar is het hier fijn ietsje warmer, zal ik me daar maar vast op gaan verheugen ;)

13. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Hier een beetje wind maar geen regen of iets.. ziet er ook niet naar uit dat het gaat regenen..

En ach het mag straks van mij gaan plenzen haha maar eerst nog f met de pup na het werk door het park lopen :)

14. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    hier is het droog, af en toe een felle zon erdoor en qua temp vind ik het ook wel meevallen. ik had mn winterjas aan, maar die heb ik gauw verruild voor een zomerjas.

15. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

Hier schijnt de zon,staat wel wat wind maarja ben al blij dat het niet regent.;)

16. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb net 2 uur in de zon gewandeld. en gister scheen de zon ook. natuurlijk is het weer niet je wat het . we hebben ook een apaar dagen regen gehad. maar jeej zeg het is eind april begin mei geen juli ofzo.

17. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

het is heerlijk weer, vanochtend even in friesland geweest daar waaide het hard, maar hier in drenthe zonnetje en mooi weer (nu een paar kleine wolkjes)

18. EmyD

EmyD Niet meer actief

Hier ook eigenlijk de hele dag droog geweest, met een zonnetje. Het begint nu pas te bewolken.. En ik woon ook in het zuiden..??
    Maar goed, ik begin inmiddels toch ook ernstig te snakken naar een periode met lekker warm weer en een zonnetje. Gelukkig zijn wij geen koukleumen, maar tis nog niet echt weer om er de hele dag op uit te gaan (naar de speeltuin enzo..).

19. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Hier is het ook droog maar koud/fris.
    Ik verlang zoooo naar het warme weer!

20. miffy11

miffy11 Niet meer actief

brrrr.. hoopte dat de rekening van de verwarming onderhand wel omlaag kon, maar helaas..

Deel Deze Pagina