He, Ik ben net na 2,5 na de bevalling echt een enorm stolsel verloren, ik verlies zowiezo nog best wel wat stolsels maar wat er net uitkwam, nog nooit gehad deze 2 weken. Ook ben ik koortsig en beetje draaierig. Zit helemaal in de stress nu of er wat mis is, zal toch niet? Groetjes, Marlous
heb er nog geen ervaring mee, maar de kraamzorg vertelde me bij de intake dat stolsels zo groot kunnen zijn als een vuist. (iiewww!) weet niet hoelang na de bevalling dat normaal is. als je koortsig bent zou ik wel de ha bellen!
Ik zou inderdaad even bellen. Ik vind 2,5 week na de bevalling toch wel erg laat na de bevalling dat je nog wat verliest van zo'n formaat. En met koorts moet je altijd even bellen denk ik.
stolsels kan nog hoor. Waarschijnlijk ben je nog ook wat actiever en dan vloei je doorgaans meer. Wel zou ik even bellen, omdat je ook koortsig bent. Even het zekere voor het onzekere!
Bij koorts zou ik de vk even bellen. Ik ben alleen de nacht na de bevalling een stolsel zo groot als een vuist verloren.
Bellen hoor, een infectie wil je niet hebben, neem maar het zekere voor het onzekere! Had zelf ook een groot stolsel, maar dat was de dag na de bevalling, weet niet tot hoelang normaal is om stolsels te hebben.
Ik ben ook alleen de dag van de bevalling en de nacht erna stolsels verloren daarna niet meer Dus lijkt me idd even iets om na te vragen bij de vk
Ik zou even bellen. tot 2 wk ongeveer kun je stolsels verliezen, maar als je je niet fit voelt, zou ik sowieso bellen!
Ik heb inmiddels contact gehad met de vk en ik moest mijn ha bellen die zag er geen kwaad in. Koorts is ook weg. wel is het vloeien nu helemaal over dus misschien was het het laatste wat eruit moest ofoz
Ik had een week na de bevalling ook een enorme stolsel. Luchtte wel op overigens De kraamverzorgster zei dat dat een teken kon zijn dat je te veel doet.