Jaloers!

Discussion in 'Na de bevalling' started by Siren84, Nov 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Weet niet of het aan mijn hormonen ligt of wat anders?

Ik ben jaloers als ik zwangere vrouwen zie, ik mis het zwanger zijn zo erg! Net na de bevalling had ik dat niet maar nu wel! Sinds ik bevallen ben heb ik gehoord dat 2 'kennissen' zwanger zijn. Een vriendin gaat bevallen in januari.

Ik weet als enige op het werk dat een collega bezig is met zwanger worden. Ben al bang dat zij dat is (ik gun het hun wel hoor) maar voor mezelf, dan word ik elke dag geconfronteerd met een zwangere vrouw pffff!!! Ik heb nu ook al hele erge kriebels voor een 2e maar we doen het nu nog niet. Manlief is er nog niet aan toe, en ik wil zelf ook eerst volop van mijn meisje genieten. Ik voel me wel een beetje egoistisch maar lijkt wel alsof ik er niks aan kan doen. Zo zitten mijn emoties in elkaar tegenwoordig.

Is dit herkenbaar?? Zijn het de hormonen van het ontzwangeren??

2. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik zou het geschreven kunnen hebben :)

ik mis het zwanger zijn ( hoe verschrikkelijk mn zwangerschap ook was ;) ) ik mis de bezoekjes aan de vk...ik mis de aandacht omtrent mn buik ( waar ik schijtziek van werd )
    ik mis het getrappel in mn buik..en kan zo nog wel ff doorgaan

ik zou het dus alles behalve erg vinden als ik volgende week weer zwanger ben....alleen ik geloof dat mn vriend dit geen strak plan vind :)

3. Puck1

Puck1 Bekend lid

Feb 3, 2009
    979
    9
    18
    Mijn kindje was net een week oud toen ik een zwangere tegen kwam en had dus ook jaloerse gevoelens. Ik denk dat dat wel normaal is. Ik mis ook het getrappel in mijn buik en natuurlijk mijn mooie dikke buik. Wie weet mogen we het allemaal nog een keer meemaken. Nu lekker genieten van dit wondertje.

4. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Hier 10 maanden later ( en nu poging 4 in de mmm voor een 2e) maar herken het zooooo.
    Ik mis het ook zo erg.

5. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja Pandora, dat heb ik ook!!!

In de 2e pilstrip had ik gek genoeg zwangerschapssymptomen. Ik had ze allemaal netjes op tijd genomen en toch dacht ik... zou het??? Toen ik ongesteld werd was ik eigenlijk wel een beetje teleurgesteld... hoe erg?! :) Ik schaam me daarvoor! Mijn man dacht ook aan mij te zien dat ik weer zwanger was, vraag me niet waarom. Hij zei als het zo is, prima!!! Dus ik dacht, zou wel leuk zijn.

Nu belde net mijn baas op of ik 2dec kan invallen voor die bewuste collega. (ik begin 29nov weer). Ik dacht gelijk, owwww die is zwanger en moet voor een echo ofzo.. jaloezie kwam weer op!!! Terwijl er misschien een hele andere reden achter zit dat ze niet kan werken. :)

6. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    haha ik heb toch een tijdje geleden een test gedaan, omdat ik ook symptomen ( moe en duizelig ) had
    ik gooide de negatieve test net zo geïrriteerd weg als de testen voor deze zwangerschap :) vond het niet verschijnen van een 2e streepje gewoon echt jammer :D

7. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    zelfs bevallen werkt verslavend ofzo :) net of ik er een beetje een kick van kreeg....haha ik spoor vast niet :)

van de week spraken we iemand waarvan zijn vriendin net zwanger is, ik dacht echt "de trut" :):):):)

8. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja! Ik heb toen ook een testje gedaan en er kwam na een half uur een lijntje.. haha een indroger dus! Wist ik ook wel, maarja... ik had wel een beetje hoop. ;):)

9. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    weet je het zeker....bij mijn eerste positieve test verschheen het lijntje ook pas na 20 minuten :D ik had 'm al kwaad voor negatief door de badkamer gesmeten...toen ik uit de douche kwam stond er toch een 2e streepje :D

10. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja ik vind het ook moeilijk te horen dat er iemand zwanger is. Waarom? ja die jaloezie natuurlijk! Terwijl ik zelf ook zo'n mooi poppetje heb,, eigenlijk nergens voor nodig dus maarja... emoties kun je niet uitschakelen!

11. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja ik weet het zeker, haha.. ben nu weer ongesteld.

Ik had dat ook!!! ik testte 4dagen voor NOD posi met Lizzy! Eerst verscheen er niks na een paar minuten.. ik dacht al.. weer niks!!!! en ben naar beneden gegaan.. een uur later ging ik douchen en ik keek nog eens en .... ik keek nog eens goed... een heeeeel licht streepje :D

12. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    als je de pil slikt krijg je toch sowieso een bloeding? dat is namelijk geen echte menstruatie :p

13. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    owww echt waar???

14. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik herken het niet maar het lijkt me lastig. Ik was niks anders dan opgelucht toen ik bevallen was, en bij elke zwangere vrouw dacht ik "haha, jij moet nog". Dus weer andersom :D
    Ik kan nu ook weer niet wachten tot ik klaar ben, ik vind zwanger zijn niks aan.

15. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    de pil zorgt voor een namaak menstruatie ;)

16. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja dat wist ik wel maar ik dacht dat als je zwanger was dan ook zo'n bloeding niet kon krijgen. Maar ik heb ook geen kwaaltjes meer hoor hihi!

Maarja al met al voel ik me behoorlijk k*t eigenlijk nu :$

17. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik vond er ook geen bal aan :D maar had ook echt een rot zwangerschap....dan zou je denken "dan ben je voorlopig wel ff genezen van het zwanger zijn" nou niet dus :)

toen ik dit tegen mn vriend zei dacht hij ook echt "ze is helemaal gek geworden":$ die was er echt van overtuigd dat ik nooit meer iets over zwanger zijn wilde horen :) ik begon geloof ik 3 dagen na de bevalling al over een broertje of zusje te praten.....terwijl ik een week daarvoor riep "nooooooiiiiiiiit meer ":)

18. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    same here :)

19. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hier ook! hormonen hormonen hormonen van rammelende eierstokken denk ik!

Share This Page