Hoi, Nou zat al te twijfelen, we hebben nog een hele lange tijd maar wie weet heeft 1 van jullie een geniaal idee.. Wij hebben een dochtertje en zij heet K.aïsha als we nu een jongetje zouden krijgen zijn we er al uit, maar een meisje zou een groot vraagteken zijn.. Wie heeft leuke ideeën. Wil geen populaire naam en geen gemaakte naam. Mijn man is Curaçaoënaar en ik ben "gewoon" van hier.. Moet dus wel een naam die leuk is voor daar en hier, dus niet een typisch Hollandse naam maar ook zeker niet een typisch Antilliaanse naam.. Nou wie doet een gooi?
Ideetjes: Alissa Chloé Celize Celesta Danée Elaisa Eliva Ella Faye Fajah Farrah Felina Isha Isis Indi Ilvy Ivy Indra Ilana Ilaiza June Juna Julia Julie Joëlle/ Joëlla Joa Joya Jade Jocelin Jilvy Jolie Jackie Kéla Kiomi Loïs Laise Lani Lana Liva Léla Leona Mila Maci Mae Miley Milay Maegan Maeve Noé Noïs Nena Nomi Nova Noémi Néomi Nila Nilai Nika Niki Romee Riva Roxy Serae Sarée Shadée Shae Solane/Solana Siënna Senna Sofia Shania Vienna Vajèn Yuna Yade Yindra Zoë Succes
Hoe spreek Yonne uit? Baibey het kindje van mijn neef heet Jaïra, vind het wel een erg leuke naam.. Deetje wow wat een optie.. Vind er veel leuk, ken ook wel een aantal kindjes/mensen die zo heten.. Mijn top 5 van jou namen: Kéla Faye June, vind ik heel leuk maar weet zeker dat ml het niets vindt.. Kiomi Elaïse Noemi zo heet mijn schoonzusje, super leuke naam
Ow haha das toevallig! Ik heb er nog wel eentje.. Gaëla of Gaëlia en dan de G uitspreken als bij 'Go' in het engels
Alaya Aléa Alize / Alise Alizee / Alyzee / Alyzée Alora, Anora Amaris Amaya Amena Amira Anoa Aruna Charlize Cinta Cira Dalia / Dahlia Danice Danou Eleïs Eliza / Elisa Emira Enora, Enore Evora Felin / Félinn Félize / Felize Femia Fendi Ilana Iliana, Ilianna Ilise / Ilize Iluna, Aluna Inaya Inoa Inora Iriza Isora Ivanna Izara, Isara Jalou Jody Kalila Lenora Leora Liara Livia Loïze Louanne Loula, Louka Lumée Luna Maéli Maéva Malía Malou Manou, Manouk Marize, Marlize Marou Milea Minou Miruna Moraya Nadira Naéli Naline Namee Namika, Namira Nayari, Mayari Nayira, Nayara Neline Neona Nerea Niara Nimra Niovi Noalin, Noalie, Novalin, Novalie Novi Renate / Renata Roníka Rosalie / Rozalie Rosalin / Rozalin, Rozelin Sabrine Saliha Saloua, Seloua Samara Sazou Soraya Tamar Tamira Tamou Thalía / Talía Vajèn Yaël Yarmilla Zora
Baibey vindt Gaëla wel erg mooi.. Neem hem ook zeker mee.. Michelle ook al zo een lijst fijn, even ook van jouwe mijn top 5: Alea(h), erg mooi.. Inaya Niara Alaya Malía, erg leuk.. Willet, ik vind Lyora en Ziva erg mooi, vind Ziva alleen niet zo leuk bij K.aïsha Thanx ladies..
Alea vind ik ook erg mooi (maar dan wel als aleeja, niet als aliejah). Malía ook leuk. Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt!
nora rosa lois en sophia vind ik leuk maar zijn op curacao oma namenlaurem vind ik superleuk en is daar ook gangbaar.
Hi wat een leuke reacties weer.. Ik ben ook benieuwd wat de naam wordt als het een meisje is Mijn lijstje wat nu nog over is, in willekeurige volgorde: Kéla, vind ik echt heel leuk alleen heb je al zoveel keighley's enzo, dat houdt mij een beetje tegen. Ml zei ja maar dan Keyla, maar dat weet ik ook niet, hmmm lastig vindt het wel heel leuk.. Kiomi, erg leuk alleen weet niet of het leuk is als iemand volwassen is.. Elaïse, ml vindt het teveel op elise lijken en zo heet mijn nichtje en buurmeisje.. Gaëla erg mooi.. Lyora, apart en mooi.. Aleah en idd Michelle uitgesproken zoals jij zei.. Malía valt af omdat een goede vriendin Malika heet, wel erg jammer want vind het een top naam.. En Zola, Sjak vindt hem echt super leuk, ga hem ook zeker meenemen Nou zo wordt mijn serieuse lijstje al wel wat Thanx!
Ow en Aimee vind Nora en Loïs erg leuk maar die hebben we ook in de omgeving en Rosa vind ik niet zo..
Hmm zijn wel vee best wel echt Antilliaanse namen Nancy.. Ik vind Imani (zo geschreven) wel echt mooi, die stond ook al op mijn lijstje..