Nee ik vond ze tien x niks! ze vallen ten 1e klein... ik heb maat 34/36 en XL zit nog strak om mijn huid (bij de band dan, de rest was te groot, maar lijkt me niet comfi als je een buikje hebt en die band drukt enorm) en ten 2e worden ze heel lelijk en gaan lubberen na het wassen. De mannenboxers van ZIKI zijn dan weer wel oke!
Ik heb er pas 2 gekocht om in te slapen en ze zitten prima. Heb maat S genomen en zit gewoon goed. Leuke printjes ook! Nu draag ik ze alleen om in te slapen dus bij normaal gebruik onder kleding weet ik niet hoe ze zitten. Hoe duur zijn ze dan in de aanbieding? Anders koop ik er er nog een paar denk ik.
Ik heb die ziki-dingen voor mijn man, blijven lang mooi. Voor mijn zoontje ook action-broekjes, volgens mij heten ze dan anders, maar zal wel van dezelfde fabrikant zijn, die zitten ook prima en blijven lang goed. Die hipstertjes voor mijn dochtertje vindt ze niets van de Action, liggen onder in de la, ze wil ze zelden aan.
Ik heb mn hele bak vol liggen met die dingen! Ik draag ze dagelijks en vind ze ook super fijn omdat ze hoger komen dan de keizersnee waar ik nog regelmatig last van heb
ik heb ze toevallig een paar weken geleden gekocht. en ik vind ze eigenlijk heerlijk zitten. ik wil er meer kopen ik heb maat m en zit perfect.