pijnlijke bewegingen

Discussion in 'Zwangerschap' started by miffy, Apr 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    hoi dames,
    ik had een vraagje
    hebben jullie ook wel eens pijn als de kleine beweegt,

ik heb sinds een paar dagen dat het down under pijn doet en boven in me buik met bewegingen
    athans ik ga er vanuit dat down under ook bewegingen zijn eigenlijk, het is alleen als de kleine uk actief is en wisselt zich ook af met andere bewegingen

ik vroeg me af of het normaal is bij deze termijn enz

2. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

Oct 23, 2010
    1,647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Mijn pijn 'down under' bij vlagen komt niet zozeer als de baby beweegt (tenminste, ik voel het niet) maar blijkt te komen doordat de baby de afgelopen dagen volledig is ingedaald. Was de jouwe al ingedaald?

3. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    friesland
    ja wel al deels,
    maar heb ook wel soort ongi krampjes en de verloskundige zei dat, dat indalingspijntjes waren
    dit is heen anders voor mijn gevoel, maar misschien heeft het er ook wel mee te maken

4. Ranniej20

Ranniej20 Actief lid

Dec 27, 2008
    267
    0
    0
    Even off-topic!

Miffy succes meis! Ben je lang niet tegengekomen op zp! Alles goed met je.. Al aan het aftellen!?

X

5. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    friesland
    nee klopt, het topic waar we beide in kletste is afgesloten, vond het al zo verdacht stil :p
    hier gaat het wel goed, laatste loodjes :p begint nu wel wat zwaar te worden
    bij jou schiet het ook al mooi op nu!!

6. Ranniej20

Ranniej20 Actief lid

Dec 27, 2008
    267
    0
    0
    Aaaah dat is jammer.. Maar begrijpelijk als er niet meer gekletst word!

Fijn dat het allemaal goed gaat! Hier nog 1 weekje werken en dan lekker verlof, heerlijk :)

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Hier ook sinds een kleine week af en toe steken down under alsof ze met een mes bezig zijn. Kleine ligt nu regelmatig met het hoofdje beneden, maar soms ook wel het gevoel dat het voetjes zijn die ik voel. Het voelt allemaal erg rauwtjes zeg maar... :)

Share This Page