Help! Honger en dorst maar, MAAGZUUR

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tulpje22, 9 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    ik heb laatst bij apotheek antagel gehaald

werkt goed!!!!

2. tinkerbell1982

28 feb 2011
    47
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    ik doe het soms op pepermuntjes..of zijn jullie dit stadium al voorbij??
    en wat helpt is een kussen onder je matras leggen zodat je hoofd hoger ligt, helpt bij het inslapen met maagzuur.

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Pepermuntjes maken het juist erger, staan ook op lijstjes van dingen die zuur veroorzaken (maar ik weet dat pepermuntjes vroeger ook als 'digestives' werden gezien...).

Ik kan alleen halfzittend inslapen als ik last heb, maar met wat ik nu aan avondeten neem (vaak alleen brood) gaat het wel beter. En ik neem een Rennie voor ik ga slapen. Op slechte dagen (zoals vandaag) neem ik regelmatig Rennies. Dat geschop in mijn maag helpt trouwens ook echt niet, en deze baby schopt ontzettend veel en hard :$

4. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ik zou dan toch de maalox eens proberen.. op brood leven is ook geen doen nog 10 wk lijkt me.. ik kan nu veel eten (ik krijg het overal van op het moment) en met zo´n tablet is het echt snel weg. In heb een stripje naast mijn bed liggen en als ik wakker wordt met maagzuur dan neem ik er eentje. Je hebt ze ook met citroen smaak overigens.

5. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Weet niet of t al is genoemd.. Maar de Maalox helpt bij mij toch het beste.. Had ook alles al geprobeerd !

Deel Deze Pagina