help! hoofd omhoog in mc

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door anniek, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

    anniek VIP lid

    5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    :(: :(: :(: :(: HELUP :(: :(: :(: :(:
    JAJA heb echt hulp nodig!
    kyana wil in haar maxicosi alleen nog rechtop zitten... ze doet echt haar hoofd omhoog en blijft zo ook zitten! en nu? das hartstikke gevaar joh!
    :(: :(: :(: :(: HELUP :(: :(: :(: :(:

    heb al 1 keer een auto-ongeluk met haar meegemaakt! als je ziet hier een kindje dan vliegt..... pfff ze komen letterlijk met stoel en al omhoog!
    en zou het nu gebeurden als ze haar hoofd omhoog heeft dan krijgt haar net een flinke knal! en dat is nou juist wat je moet voorkomen en waarvoor een mc zo goed is! in een gewone stoel bv krjig je ook een knal... nou en op deze manier ook! vandaarrrrr dat ik het vraag...

    gordeltjes strakker en soeeltje erboven heb ik al... helpt niet... brr vind dit niet leuk!
     
  2. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Die kleine van ons wilt ook al rechtop zitten... waar halen ze het vandaan...

    Maar ik ben wel benieuwd wat voor tips er zijn want ik heb het zelfde probleem... ik kan je helaas niet helpen sorry :oops:

    wij zetten trouwens de mc iets schuiner neer in de auto zodat Kyano ( leuke naam scheelt 1 letter ;) ) wel moet blijven liggen... maar dat zal je zelf ook al wel geprobeerd hebben toch ?
     
  3. anniek

    anniek VIP lid

    5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hihi jah uidd leuk!

    wij hebben rechter en platter ook al geproberd
     
  4. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Die van ons wil ook de hele dag zitten en tilt ook steeds haar hoofdje zelf op. Dit ook als ze in bed ligt hoor!
    Ze maken het ons niet makkelijker!
     
  5. anniek

    anniek VIP lid

    5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    mm dus niemand weet raad?

    had gedacht dat meerder kindjes dit zouden doen...
     
  6. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    heb je de verkleiner er al uit gehaald? Dan hebben ze wat meer ruimte om hun hoofdje heen en kunnen ze 'm beter bewegen op zij.
    En dat opvulblok er uit halen scheelt ook al een stuk -tenminste bij ons.
     
  7. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Nou die verkleiner eruit is inderdaad lekkerder qua ruimte. Ze tilt wel nog steeds de hele tijd haar hoofdje op.....zolang ze dit zelf doen is het niet erg hoorde ik van de fysio.
     

Deel Deze Pagina