Telano ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door dreamingtobeamommy, 19 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamingtobeamommy

19 jun 2022
    8
    2
    3
    Vrouw
    hallo,

Ik ben hier nieuw op deze forum.

Mijn man en ik proberen al een tijdje om zwanger te worden, ik heb nog nooit ovulatietesten gebruikt dit is nu de 1ste keer en ik vind het nu best wel heel verwarrend.

Ik heb mijn menstruatie gehad op 12juni, duurde tot de 14de diezelfde dag nog gemeenschap gehad aangezien de bloeding zo goed als gedaan was.

Ik ben gestart met testen 17juni dus 2 dagen geleden.
    Vandaag zit ik op dag 8 van mijn cyclus en de test werd deze avond uitgevoerd en haf echt een knalstreep aan.

gisteren gaf deze ook al lichtere streepjes aan dus snap ik er nu eigenlijk niks van.
    Zouden de testen van Telano dan niet betrouwbaar zijn?

Bijgevoegde bestanden:

Strijkplank vindt dit leuk.
  2. Strijkplank

Strijkplank Nieuw lid

23 nov 2021
    4
    3
    3
    Vrouw
    Dat is inderdaad een knaller! Hoe zit je cyclus er normaal gesproken uit? Regelmatig en aantal dagen?

3. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Dat een ovulatietest streepjes geeft is normaal, je hebt eigelijk altijd lh in je urine zitten en dat schommelt gedurende je hele cyclus dat is niks geks.

Ik zou gewoon even doortesten. Mocht de test gaan aflopen heb je je piek gehad en dan springt je ei over ongeveer 1 a 2 dagen

4. dreamingtobeamommy

19 jun 2022
    8
    2
    3
    Vrouw
    Mijn cyclus verschilt soms, dit kan 30 dagen zijn maar ook 29 of 31 dagen zijn.

mijn laatste cyclus was 30 dagen, en had mijn regels 12juni gekregen

Strijkplank vindt dit leuk.
  5. dreamingtobeamommy

19 jun 2022
    8
    2
    3
    Vrouw
    Oh oke dit wist ik niet dat dit altijd in urine zat, hoe komt het dat ik dan 2 dagen negatief teste?

6. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Omdat het niet perse op hoeft te lopen. Je kan zo ineens een piek hebben dat valt niet te zeggen

7. dreamingtobeamommy

19 jun 2022
    8
    2
    3
    Vrouw
    Nu reeds 2 testen gedaan en geven allebij toch weer heel licht streepje.

wss een knalpiek gisteren avond dus dan ook weer gezellig gemaakt gisteren avond

fingers crossed dat het deze keer gaat lukken

Deel Deze Pagina