Kinderen en oom&tante

Discussion in 'De lounge' started by Windows, Dec 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    Ik wil er niet al te veel over uitwijden,
    maar met mijn zwager&schoonzus hebben we al sinds maart/april 2008 geen contact meer.
    Er zijn toen hele erge dingen gebeurt die niet door de beugel konden.
    Nu hebben ze,in die 2,bijna 3 jaar dus,eigenlijk nooit interesse getoont in hun neven(onze zoons dus)
    Een enkele keer is er nog eens een verjaardagskaartje voor ze gekomen geloof ik maar daar hield het ook mee op.
    Nu,vandaag,weer een kerstkaart gericht aan de kinderen;)(want wij bestaan niet meer,zoals zwager destijds zei:$)
    Eerlijk gezegd vind ik dit nogal schijnheilig dat ze dan toch weer een kerstkaart sturen,
    en de kinderen,die hebben dus zelf totaal geen behoefte aan contact.

2. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    1,368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Het enige wat je kan doen is op de envelope zetten retour afzender, en terug sturen.

3. torrach le

torrach le Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    4,435
    1
    0
    dat beland bij ons dus in de oud papierbak en verder gebeurd er helemaal nix mee

als je er zelf wel mee zit zou je ze een mail kunnen sturen met het verzoek om geen contact op te nemen (ook niet dmv een kaartje oid naar de kids toe)

4. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    Ik denk dat ik dat maar doe(zal alleen wel de wind van voren krijgen van m'n schoonmoeder,haha)maarja,als de kinderen er geen behoefte aan hebben :S(en ik heb ze dus ook nooit tegengehouden om wel contact op te nemen)

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Retour afzender;)

6. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    wat kinderachtig zeg (van hun bedoel ik he)

7. torrach le

torrach le Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    4,435
    1
    0
    meteen je s-moeder duidelijk maken dat je zoons geen behoefte aan contact met hun hebben...

8. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    Dat weet ze;)

9. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ik zou er geen energie in stoppen.. Kaartje weg en verder niks doen..
    van een actie krijg je alleen maar een reactie

10. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48
    terug sturen! had ik gedaan

11. mette

mette Actief lid

Aug 18, 2010
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eer aan jezelf houden en niets doen...

12. Champy

Champy Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    2,533
    0
    0
    N.V.T.
    Herken ik en idd gewoon lekker negeren! Bij ons is het ook nog eens zo dat ze dichtbij wonen, dus komen we ze ook nog weleens tegen. Als wij hun richting op kijken draaien ze alle kanten op, maar wanneer ze (denken) dat we niet kijken, gaan ze proberen de aandacht van onze kinderen te krijgen... Zo huichelachtig en voor ons zo lachwekkend!
    Eerst reageerde wij ook geirriteerd, nu zeg ik gewoon: Goh hoor jij wat??!

13. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    Ik denk dat idd negeren het beste werkt ja,
    Zat al wel in dubio of ik ze via Hyves een PB zou sturen of ze de kinderen misschien met rust willen laten...maar ik denk dat ik daar niet veel mee bereik.
    Ze wonen ook vrij dichtbij,maar ik kom ze gelukkig zelden tegen(op jaarbasis hooguit 3 keer)maar ik draai m'n kop om.
    Ze doen hun best maar lekker(al hebben ze wel een gigantische plaat voor hun kop ;),want als ze een beeeeeeeetje logisch nadenken,zouden ze toch wel moeten beseffen dat de kids geen contact willen)

De kinderen sprongen nou ook niet bepaald een gat in de lucht na het zien van die kerstkaart.

14. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

Nov 18, 2008
    6,486
    0
    0
    Poeh moeilijk, ik weet niet wat ik gedaan zou hebben.. simpel weg omdat ik in een andere situatie zit / zat.
    Toen ik kind was had ik helemaal geen contact met mijn moeder haar familie, ik bestond niet voor ze (als kleinkind/nichtje etc) en ben daar erg boos over geweest maar heb wel altijd te horen gekregen van me moeder dat er ruzie was tussen hun en dat ik daar los van sta, en zo zie ik het dus ook.. ze kunnen dan problemen hebben met mijn ouders maar daar hoef ik toch niet de dupe van te worden? dus ik heb ze juist verwijt dat ze nooit een kaartje ofzo gestuurd hebben, want op die manier hoeven ze geen contact te hebben met me ouders en laten ze mij weten dat ik besta voor ze. En op de dag dat ik 18 werd heb ik ze dat flink laten weten en sinds dien zie ik ze regelmatig ;) Dus vind het lastig jouw verhaal.. ik weet niet hoe oud je kinderen zijn maar aan de ene kant snap ik dat je ze wil vertellen dat ze de kinderen met rust moeten laten maar de andere kant, ze hebben geen ruzie gemaakt met de kinderen toch? staan die er dan niet los van??

15. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0

Ze zijn 12 en 13(bijna 14)
    Maar ze zijn er wel bij geweest toen hun 'oom' mij eventjes stond te bedreigen :$
    Dat heeft dus best een impact op ze gehad blijkbaar...
    M'n schoonma stelde ook nog wel 's voor om de kinderen mee te nemen naar die oom&tante toe,maar ze willen het gewoonweg niet dus ik ga ook niks opdringen.

16. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

Nov 18, 2008
    6,486
    0
    0
    Oke, ze hebben het zelf mee gemaakt, dan is het idd een ander verhaal.. bij mij was het alleen maar van `horen zeggen`, en dat vond ik niet eerlijk..
    Maar in jouw geval had ik het retour afzender gestuurd! Verder geen aandacht aan besteden, want dat is juist wat ze willen

17. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Niks doen, actie reactie zoals een ander al zei.

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

dan zijn ze oud genoeg om zelf te schrijven. en er op te zetten retour afzender.

zo schrijf jij er niets op en is de boodschap duidelijk

19. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    lekker negeren die hap hoor. o doen wij dat ook hahaha hier ook geen kontakt meet met schoonzus en dr gezin en heb dr totaal geen moeite mee we hebben in het begin nog wel verjaardagkaartjes gestuurd maar vervolgens komt er voor onze kids niks trug dus daar ben ik ook mee opgehouden.

dat je dr nog op hyves hebt trouwens haha die van mij heeft me meteen ontvriend hahaha.

20. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    haha ik zou hem zo terug sturen

Share This Page