Leuk cadeau vliegreis

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 16 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yeuu

    Yeuu Fanatiek lid

    25 jul 2017
    1.394
    796
    113
    Vrouw
    Ik wil onze familie uit New York graag verrassen met een leuk cadeau.
    Baby, neefje van 1.5, en hun papa en mama.

    Vorig jaar een persoonlijk boekje gekocht over sinterklaas. Wil nu weer een leuk cadeau meegeven als ze weer weggaan. Maar punt is dus wel dat het makkelijk mee te nemen is.
    Heb geen max.budget moet gewoon iets leuks zijn. Zij pakken ook altijd groots uit als ze komen en elke keer kunnen we niks terug geven ivm (over)bagage of hun reis die nog door gaat.
    We nemen ze al mee naar hotel een nachtje. Maar wil ook iets tastbaars vooral voor de kleintjes.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.590
    11.152
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Wat leuk! Ik zou iets leuks kopen waar de kleine mee kan spelen. En mocht je iets echt nuttigs willen kopen.

    Als ze geen draagzak hebben voor de baby, dat is echt idiaal in het vliegtuig met een baby.
    Wel duur maar nog maanden met plezier te gebruiken.

    Ik had een tula. Zat ook heel confortabel in het vliegtuig
     
  3. siets

    siets Fanatiek lid

    14 sep 2009
    1.200
    1.666
    113
    Leiden
    Het boek Holland van Charlotte Dematons is misschien iets? Dat is dezelfde illustrator als van De gele ballon, maar dan met allemaal platen met typisch Nederlandse dingen.
     
    Dubbelgeluk en owly vinden dit leuk.
  4. Jessi79

    Jessi79 Fanatiek lid

    4 jan 2012
    4.548
    2.398
    113
    Huismuisie vindt dit leuk.
  5. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.950
    8.762
    113
    Deze is super leuk, kunnen ze mooi nog eens bekijken en neemt niet veel plek in veslag
     
  6. Jacy82

    Jacy82 Bekend lid

    24 nov 2018
    742
    418
    63
    Vrouw
    Www.boekjevankarton.nl
    Erg leuk, zeker voor kind van 1,5. Boekje maken met fotos van familie en andere dingen die leuk zijn om zich te herinneren. Ook voor mn zoontje gedaan die leert zo de namen van familie en een paar dingen die hij leuk vond. Favo lnuffel, sper lgoed etc.
     

Deel Deze Pagina