me kind weigert linker borst

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door -, 17 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Goedemorgen,

Me kind weigert linkerborst terwijl hij meer dan een uur aan de rechter zit.(om half 11 en om half 12 heeft hij ook al van deze borst gedronken.) Normaal zit hij circa 10 minuten aan 1 borst en heeft hij ook totaal geen moeite met beide kanten. Hoe kan dat dat hij dat nu opeens wel heeft? Zoals je ziet typ ik dit nu midden in de nacht en kom zo dus niet aan me rust toe.
    Ik hoop dat je een tip voor me hebt.
    PS: Moet ik nu de linkerborst kolven?

Groetjes Brigitte

2. Niet meer actief

Dag dames,

Nou wij hebben een piep nacht gehad joh!

Het volgende, want ik zou graag een reactie hier op willen of jullie dit ook hebben gehad?

Joaquin kwam gewoon de normale tijden gisteren overdag, maar toen om half elf kwam hij weer, en daarna de volgende tijdstippen en de aantal minuten dat hij aan de borst zat en schrik niet zal ik zeggen! :rolleyes:

22.30 uur 10 min aan 1 borst
    23.30 uur 15 min aan 1 borst
    1 uur 180 min aan mijn rechterborst! :confused: hij wilde alleen maar drinken en drinken en drinken, toen dat nog niet genoeg was, want hij weigerde namelijk links! En dus weer rechts aangelegd.. en daar heeft hij dus anderhalf uur aan gezeten!

Vervolgens wilde hij nog meer en heb ik hem links aangelegd waar hij circa 10 min aan heeft gelegen, toen heeft steef vannacht moedermelk uit de vriezer gehaald en deze opgewarmd circa 70 cc, deze had hij nog eens voor de helft leeggedronken. Toen ging meneer slapen.

Om 4 uur was hij er weer ook 25 min aan de linkerkant weer
    om 5 uur was hij er weer toen 10 min aan de linkerkant weer gedaan
    om 6 uur hetzelfde en om 7 uur ook.

Toen kwam hij gelukkig weer om 11 uur, YEAHHHH we hebben dus vannacht of eigenlijk vanmorgen 4 uur kunnen slapen.

Nu ligt hij tevreden in de box te spelen zeg maar ;)

Hebben jullie dit ook gehad? En zo ja wat is het eigenlijk, en wat kun je er aan doen? Moest ik hem gewoon zijn gang laten gaan aan de rechterborst zon anderhalf uur lang?

Ik heb veel productie, want mijn toeschietreflex is giga! En voldoende melk is er ook.
    Je zou toch denken dat zon klein knulletje niet zoveel kan drinken uit 1 borst toch?

Thanks in ieder geval voor het antwoord als jullie die uberhaupt hebben, heb deze vraag ook bij de kraamhulp neergelegd hier op het forum vannacht al hahahaa...

In ieder geval allemaal een FIJNE VADERDAG!

Knuffel Brigitte

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ondertussen een dikke week verder. Hoe gaat het nu?

Ilja

4. Niet meer actief

Hoi hoi, nou we zijn bv af! Hij krijgt nog wel bv hoor, maar nu via een flesje! gaat supers! hij groeit overheerlijk en eindelijk heeft hij vannacht een beetje doorgeslapen hihi tot half vijf vanmorgen :) en hoe is het bij jou?

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hardstikke goed zeg. En nu volhouden zo.

Ilja

6. Niet meer actief

Ja ja ik hoop dat het zo door blijft gaan, ben zo trots op me knulletje ;)

Deel Deze Pagina