Hoi dames, vandaag of morgen zou ik ongesteld moeten worden. nu heb ik maandag al 2 x (heel licht) positief getest. dinsdag was de test ook licht positief. de testen van gister en vandaag waren binnen 5 minuten ook licht positief maar na 10 min een stuk donkerder. mijn vraag is, kan ik aannemen dat mijn hcg gestegen is? officieel mag je na 5 min de test niet meer aflezen. als ik het dus binnen de 5 min houd, zijn ze allemaal licht positief. zie de foto, de eerste paar testen van maandag had ik al weggegooid. deze bleven ook licht positief, net zoals de test van 8-1 de test van vandaag is een half uur geleden. Alvast bedankt
Gewoon goed hoor! Als die laatste straks opgedroogd is zul je zien dat hij donkerder wordt als de andere testen. Gefeliciteerd!
Deze cyclus heb ik trouwens 26-12 ovitrelle gespoten om de eisprong op te wekken. De vorige cyclus had ik een vroege miskraam. toen bleven mijn testen licht positief en werden ze niet donkerder, ook niet na 10 min, en werd ik ongesteld ondanks de utrogestan, die ik ook gebruik. ik heb vaker vroege miskramen gehad dus heb weinig hoop bij een positieve test. het enige wat ik kan doen is afwachten maar wat is dat moeilijk he! ik heb verder ook weinig zwangerschapskwaaltjes, behalve dan dat ik een emotioneel wrak ben maar dat kan ook door de spanning komen. groetjes liz
Het ziet er goed uit! Ik snap dat je wat terughoudend bent. Nu duimen dat het een plakkerd is. Ik hoop het voor je! Zelf heb ik ook 2 miskramen gehad en ik ben nu met ondersteuning van utrogestan tot de 16e week inmiddels ruim 30 weken zwanger! Sterkte meid!
ik heb mijn handtekening aangepast maar tjonge wat heb ik een rij. schrik er zelf van nu het op een rijtje staat. ik moest het zelfs inkorten anders paste het niet nou ja, we hopen nu weer op een wonder, net als mijn dochter toen ook was. ik heb een bewijs rondlopen dat het kan
hoi hoi, ik zit met hetzelfde! ik heb ook licht positief getest. dinsdag bijna geen streepje te zien en woe ineens wel alleen die van donderdag en vandaag zien er hetzelfde uit..met het enige verschil dat ie vandaag veel eerder verscheen. maar ja, hiervoor ook een miskraam gehad met daarvoor 1,5 wk lichte testen die niet donkerder werden dus zit nu ook in spanning! succes en zal duimen dat de test donkerder word
Je testen zien er mooi uit Liz, ze worden goed donkerder. Gefeliciteerd! Ik heb al 6 dagen kv testen (2v5) die maar niet donkerder worden. Ga nu een week niet testen want ik maak mezelf er gek mee!