Ik ga nu 3 jaar met mijn vriend, maar sinds een paar maanden kan ik niet meer van m houden. Zeker de laaste tijd niet! - Hij speelt de hele tijd spelletjes met ze vrienden - Onderneemt dingen met ze vrienden, en laat mij alleen thuis! (mag kijken wat hun gaan doen) - Elke keer als ik hem hier op aan spreek geeft hij mij ongelijk! Ik voel me alleen! En ook niet gelukkig de laatste tijd!.. Als ik aan ons kindje denk word ik wel gelukkig .. Maar ik weet t niet meer! Wat moet ik nou!!!!!
Het lijkt net of ik dit geschreven heb.... helaas Ik ben ook zwanger en ruim 2 jaar samen met mijn vriend. Sinds een maand of 3 gaat het niet echt lekker meer tussen ons! Hij is zijn baan verloren en brengt nu hele dagen thuis door.. Daar ligt op zich niet het grootste probleem! Waar wél het probleem ligt is dat hij geen enkele moeite doet om ook maar ergens aan de bak te komen! Hij zit hele dagen thuis en speelt alleen maar world of warcraft op de computer (een hele dagen izjn bij hem van 11 uur 's morgens tot 3 uur 's nachts ) samen met zijn zogenaamde online vriendjes. Als hij dan eens moeite doet om het huis uit te gaan, dan gaat hij naar de kroeg en 'zuipt' hij zich helemaal klem om vervolgens dronken en al naast me te komen liggen! Het is zelfs al een keer voorgekomen dat ik hem buiten heb laten staan omdat hij gewoon veel te lam was... Als ik hem er dan op aanspreek als hij de volgende dag nuchter is (tuurlijk ben ik dan ook geen lieverdje, ik ben dan echt boos op hem en kan dan ook lekker tekeer gaan) dan moet ik niet zo 'zeiken' en dan zijn het weer mijn hormonen die praten.... Ik doe alles in huis... de babykamer... alles schoonmaken! Maakt ook niet uit, ik doe alles voor mijn kindje! Maar aan het einde van de dag ben ik kapot.. Als hij dan om 3.00u naast mij komt liggen verwacht hij sex. Gezien de omstandigheden heb ik daar niet zo'n trek in.. hij geeft me geen vlinders op 't moment, hij lijkt eerder een kind waarvoor gezorgd moet worden! Als klap p de vuurpijl vertelde hij me gisteren dat als hij binnen een half jaar geen sex van mij krijgt hij het bij een lekker jong grietje gaat zoeken.... Ik schrok hier enorm van! Vandaag heb ik geen woord tegen hem gesproken .. puur uit verdriet! Hoe kan hij dit nu zeggen? Ik draag verdorie zijn kind .. Nu heeft hij wel zijn spijt betuigd ... maar ik weet het ook niet meer! Het vuurtje is bij mij gedoofd... ik ben niet gelukkig en kan alleen maar huilen! Sorry voor het lange verhaal in jou topic .. Wat ik eigenlijk in het kort wil zeggen is dat ik begrijp hoe je je op dit moment moet voelen! Ik hou het hier ook een beetje in de gaten als je het niet erg vindt! Ik weet namelijk ook niet meer wat ik moet doen Liefs, M.
Misschien dat je even tijd moet maken om wat voor jezelf wat leuks te doen met bijv. vriendinnen. en kijk daarna even aan hoe hij zal gaan doen. Succes..
Oehh dat is wel lastig inderdaad.. Ik vind het heel sneu voor je, ik hoop dat jullie er samen uit zullen komen. Misschien dat je hem duidelijk moet maken dat je echt hier uit wilt komen en dat er anders consequenties aan verbonden zijn!! Sterkte!
@Aadjuh, dingen met zijn vrienden doen lijkt me vrij normaal. mijn vriend gaat ook sinds de zwangerschap wat vaker weg, omdat het nu nog makkelijker kan. of speelt er bij jullie meer?? @Misstiek, dat vind ik niet normaal, lam, super egoistisch en echt een houding van niks. tuurlijk hou je van hem enzo, maar zo'n houding zou ik niet pikken. een kind op komst en niet willen werken is schandalig, die opmerking over seks zou bij mij ervoor zorgen dat ik hem eruit zou flikkeren. sorry dat ik zo heftig reageer maar ik snap gewoon nooit dat er zulke mannen bestaan!! (en dat terwijl ik er zelf ook eentje heb gehad, bijna 5 jaar. heb nu een normale vriend godzijdank) ik denk dat je heel goed je grenzen moet aangeven, laat hem maar eens als een echte vent voor zijn gezin gaan zorgen!
@misstiek Sorry hoor, na het lezen van jou stukje breekt mijn klomp. wat een egoistische zelfingenomen zak zeg die vent van jou. Hoeveel ik ook zou houden van hem, dan zou ik toch zeggen nou ga vooral met een of andre jonge del aan de haal, en neem gelijk je troep even mee, bye bye zwaai zwaai. Zout nou gauw op. @ Aadjuh, sorrie voor het eerst op het andere meisje reageren maar dat verhaal was zo heftig. Als ik jou was zou ik je vriend gewoon aanspreken op het feit dat je ook graag tijd met hem doorbrengt, en dat hij nu ook papa gaat worden en dus zijn verantwoordelijkheden moet kennen en dus al helemaal niet straal lazurus thuis moet komen. Zou zelf echt pissed off zijn. Zou ook uitleggen dat jij het na 501 avonden naar hun spelletjes kijken het wel een beetje saai gaat vinden en dus de frequentie ervan omloog moet, suc6
Ts: misschien is hij zich nog even aan het uitleven voordat hij gebonden word. Wel denk ik dat je eens rustig met hem moet gaan zitten en hem deze dingen voor moet leggen. En dan niet zijn fouten voor zijn voeten gooien maar betrek het op jezelf. Ik voel me......Het valt me op dat......anders kan hij het idee krijgen dat je de beschuldigende vinger naar hem uit steekt en hem aanvalt. Voor onze andere jonge dame.....jou vent moet een beste schop onder zijn hol hebben zeg. Wat een klootzak is dat dan zeg om alleen aan zichzelf te denken. Denk dat ik hem al lang een ultimatum had gegeven en zijn koffers op straat had gezet. Hoe kan hij zich nou zo onverantwoordelijk gedragen als zijn vriendin zwanger is en hij een kindje krijgt. Heeft hij de bibbers gekregen ofzo.
Tijd voor je vrienden hoort erbij! Tuurlijk dat wil ik hem ook niet ontnemen! Maar alleen tijd voor vrienden en niet voor mij gaat me te ver! Vandaag ga hij met een vriend naar zeeland.. En je raad t al .. ik blijf thuis .. We zijn dit jaar nog geen weekendje weg geweest en met een vriend kan t wel. Gister avond heb ik weer geprobeert te praten met m, nadat ie thuis kwam van waterskien en ik thuis had gezeten . Maar ik zag t verkeerd! (zoals gewoonlijk) Nu heb ik vandaag nog geen woord gesproken tegen m. En hij vertrekt straks zo of wanneer dan ook .. Ik ben t zooooooooooooooo zat! en voel me zo verdrietig! @misstiek Jeetje wat een verhaal!!! Ik herken der dingen in! Hou je rustig he. en doe wat met de tips die je hier krijgt hoop dat t goed komt! Liefs Adrie
ach meissie toch en dan gooien die mannen ook nog alles op de hormonen. I denk dat ik in jou geval nu weg was gegaan naar vrienden of familie met een koffer met kleding. Laat hem maar eens zien en voelen hoe je er over denkt. Enne huilen mag hoor meissie en het is helemaal niet erg as hij dat ziet. Straks gaat hij weg en dan boeid het hem gewoon niet eens dat jij alleen thuis achter blijft terwijl jullie ook samen weg hadden kunnen gaan. Ik weet het niet meid maar ik had mijn spullen gepakt al is het om hem te laten merken dat je het zat bent.
Mannen kunnen raar reageren als het gaat om het krijgen van een kind. Je hebt mannen die zich als hufters gedragen tijdens de zwangerschap, maar erna een super papa blijken. wat de reden daarvan is: het benauwd ze?? maar goed, op den duur moet het maar eens afgelopen zijn. een goed gesprek zou ik wel met hem houden, je weet nooit wat erachter zit. en die opmerking met die sex, is een het flapuit opmerking uit frustratie of gaat ie het ook echt doen? hij gedraagt zich schandalig, maar goed, t is wel de vader van je kind en die zet je niet een twee drie aan de kant. en hij moet nu niet jouw hormonen als excuus gaan gebruiken, laat je niet van de wijs brengen hoor. het ligt niet aan jou, hij gedraagt zich gewoon echt als een onvolwassen persoon. echt zeer onvolwassen, gatsie. t is maar dat je zijn kind draagt....even een hartig woordje ermee en anders is het maar klaar.
Mijn man deed dat ook tijdens mijn eerste zwangerschap: iets meer de hort op. Ik zag dat meer als nog even voor het laatst zich uitleven voordat het wel erg serieus wordt. Ik heb er nooit een probleem van gemaakt, als hij er gelukkig van wordt. T is wat anders als je vent alleen maar pleitte is en je links laat liggen.
Wat naar dat je vriend niet inziet dat jij het serieus niet leuk vindt. Lijkt me echt ontzettend frustrerend om gewoon niet tot 'm door te kunnen dringen! Ik denk dat je spullen pakken en naar je ouders of vriendinnen gaan voor 'n tijdje best een goed idee is. Dan weet je vriend hoe het is om alleen te zitten, en als er daarna niets veranderd weet je hoeveel ie werkelijk om je geeft. Dan kun je achter de keiharde waarheid komen, maar dat kun je beter nu hebben dan wanneer je kindje er straks is. Sterkte!