Restaurant in Haarlem

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Vinexkindje, 6 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinexkindje

    Vinexkindje Fanatiek lid

    2 jul 2012
    2.206
    1.051
    113
    Hallo allemaal,

    Komend weekend gaan mijn vriend en ik even lekker samen weg, twee nachtjes naar Haarlem! Nu willen we daar savonds lekker uit eten gaan.

    Ik ben wat op internet gaan zoeken maar dat is geen beginnen aan ;) Daarom hier de vraag: Wie is er bekend in Haarlem en weet een leuk restaurant voor ons? Het hoeft niet heel sjiek of een eetcafé te zijn maar gewoon een gezellig restaurantje. Daarbij ben ik zwanger dus het zou wel leuk zijn als er wat dingen op de kaart zijn die ik mag eten en die lekker zijn (vlees dat medium gegeten kan worden maar toch doorbakken wordt, is helaas echt minder lekker haha. En bijv carpaccio wordt hem ook niet). Wie heeft een leuk idee?

    Andere leuke ideeën voor in Haarlem zijn overigens ook welkom hoor! (leuke plekjes om te bekijken of te lunchen, iets te drinken etc).

    Alvast bedankt!
     
  2. username

    username Fanatiek lid

    7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Nog helemaal geen reacties? Haarlem is zo leuk :)

    Lunch: Hofje zonder Zorgen, Jettie's, Jopenkerk, Anne & Max,
    Diner: Dijkers, Novecento, Woodstone, Bruxelles (studentikoos, niet duur, uitgebreide kaart), Parels, Popocatepetl.

    Als je nog meer dingen wilt weten pb me dan maar. Ik kom eigenlijk nooit op dit subforum. De rest denk ik ook niet anders had je ongetwijfeld meer reacties gehad. Heel veel plezier!
     
  3. Dreamchild

    Dreamchild Bekend lid

    19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Ik zou ook zeggen in haarlem: Parels. Ben daar zaterdag nog geweest.
    In Heemstede zit dat Australische restaurant, southern cross. Erg lekker, wel wat duurder.

    Veel plezier in Haarlem!
     
  4. DeniseG1986

    DeniseG1986 Fanatiek lid

    27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Spektakel blijkt erg leuk te zijn!
     
  5. fluitekruid

    fluitekruid Fanatiek lid

    5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    La cubanita, ik zweer erbij maar het concept moet je wel aanstaan hoor!
     
  6. fluitekruid

    fluitekruid Fanatiek lid

    5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
  7. Steph80

    Steph80 Bekend lid

    26 apr 2012
    881
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben ook groot fan van Hofje zonder zorgen, m.n. omdat ze relatief veel vegetarische broodjes hebben (en dan niet het eeuwige broodje mozzarella met pesto of omelet) en alles wordt vers gemaakt, heerlijk!
    Bij Woodstone hebben ze heerlijke pizza's en de bioscoop is een paar meter verderop. Veel plezier!
     
  8. Nahla2013

    Nahla2013 VIP lid

    4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Napoli is een erg lekkere restaurant (op het Houtplein).
    De pasta parmigiano met verse truffels kan ik heeeeeeeel erg aanraden. Is ook zeker betaalbaar
    Deze wordt in Parmezaanse kaas afgemaakt dmv whiskey.
    (mag als je zwanger bent omdat de alcohol is vervlogen).
     
  9. Vinexkindje

    Vinexkindje Fanatiek lid

    2 jul 2012
    2.206
    1.051
    113
    Wow, meiden, super! Ik ga jullie tips lekker googlen! Krijg er helemaal zin in haha!
     
  10. Vinexkindje

    Vinexkindje Fanatiek lid

    2 jul 2012
    2.206
    1.051
    113
    Oe, ik heb alvast zitten kijken maar met al die leuke restaurantjes moeten we wel wat langer dan twee dagen gaan haha (of twee keer per dag dineren? ;)) Super leuk!
     
  11. BrownieM

    BrownieM Lid

    8 aug 2012
    70
    0
    6
    NULL
    NULL
    Een restaurant met een wereldse kaart en mijn favoriet (altijd erg lekker gegeten, ook toen ik zwanger was): Specktakel

    Parck, India Corner, La Plume, Jopenkerk zijn ook leuk!

    Veel plezier!
     

Deel Deze Pagina