Maar het duurt niet altijd 3 jaar.. Ik had na een half jaar ook een huis, in rotterdam, het ligt er gewoon aan hoeveel mensen op die bepaalde woning reageren, en als je een bezichtiging heb, hoeveel er daadwerkelijk komen opdagen, en daarvan weer joeveel mensen het ECHT willen hebben... Schrijf je dus ook in bij woonnet rijnmond
@biny, ik weet niet hoe je dat dan voor elkaar gekregen hebt, maar ik sta al 6 jaar daar ingeschreven en op geen enkele reactie heb ik de mogelijkheid tot bezichtiging gehad. So tell me your secret
heb je al op marktplaats gekeken en ik misschien kan je gewoon wat uitdraaien maken dat echt altijd netjes en op tijd de huur betaald hebt. Met een directe eigenaar valt er vaak nog veel te onderhandelen. hij er ook rekening mee dat er tegen juli nog huurverhoging aan zit te komen ivm huurtoeslag.
Geen..... Ik heb er niks speciaals voor gedaan... Het gaat gewoon op datum wanneer je ingeschreven hebt.. als je geluk heb dan reageren mensen die na jou hebben ingeschreven, en willen degene die voor jou hebben gereageerd het huis niet hebben
Als ik zo even kijk op woonnet-Haaglanden, dan zie ik mensen op de eerste plek staan die 1 jaar en 2 maanden ingeschreven staan (en dat zijn geen urgentie gevallen). Zelf heb ik in een naastgelegen gemeente naast Den Haag destijds via woonnet-Haaglanden gereageerd. Ik was 8e in het lijstje maar omdat niemand het wilde (was inval geweest door politie en daardoor waren bepaalde dingen kapot gegaan die overigens weer keurig gemaakt werden door de woningbouw en het was geen achterstandswijk!) heb ik het uiteindelijk toegewezen gekregen. Als je niet probeert dan is het erg makkelijk zeggen dat iets niet lukt of gaat lukken.
d en s vastgoed rotterdam (of schiedam) is ook wel een goede. en mvm wonen. dat zijn makelaars waar je ook kan huren. en blijven reageren op woonnet bij loting huizen. zo was ik wel een keer ingeloot.