Mijn dochter heeft tot een week terug flinke buikgriep gehad. Inmiddels is ze er weer helemaal vanaf en eet weer flink. Maar haar humeur is echt vreselijk, ze kan om het minste of geringste onbedaarlijk gaan huilen, vooral bij aankleden of skipak aan. Verder is ze snel geagiteerd en mopperig. Een seconde daarna heeft ze bij wijze van spreken alweer de slappe lach. Doodvermoeiend! Ze slaapt ook slechter, vooral overdag. Ik kan me herinneren dat ze na een fikse verkoudheid ook zo was, herkennen jullie dit ook als je kind ziek is geweest? Dat ze zo lastig worden? Of zou mijn dochter ook in een sprongetje zitten, ze is nu precies 8 maanden. Ik zie ook dat ze zich sneller gaat vervelen en meer pogingen doet om te gaan kruipen, dat lukt nog net niet. Cat
Denk dat alles bij elkaar haar een beetje frustreerd. Gaat vanzelf weer over, voor een moeder vaak lastig. Omdat je echt geduld moet hebben. Maar ze eet alweer goed, en dat is al een hele vooruitgang. En haar humeurtje word ook echt weer minder. Kan echt even duren. Hoop dat je snel je gezellig meisje weer terughebt!