Hoihoiii, Ik ben een beetje inspiratieloos. Mijn man en ik zijn drie jaar getrouwd. Ik wil hem een cadeau geven maar weet niet zo goed wát. Naar mijn idee heb ik alles wat hij leuk vind al eens gegeven: parfums, kleding, schoenen, telefoon, spelcomputer, doosje van liefde, tegel voor aan de muur, fotocollage, dvd's, boeken. Hij houdt van luieren en van voetbal haha. Suggesties please
Oranje voetbalshirt die hij aan kan tijdens het EK aankomend zomer Niet echt romantisch, maar wel grappig kleinigheidje? Of een weekendje weg met z'n 2en? Blijft lastig he cadeautjes geven!
Een mooi horloge? Weekendje weg naar het buitenland met kaartjes voor een voetbalwedstrijd daar? Ik weet niet of jij voetbal ook leuk vindt, maar voor hem heb je het vast over.
Lang weekend barcelona en dan kijken in het stadion (of naar de stad van de club waar hij fan van is)...
3 jarig huwelijk is een leren of tarwe -huwelijk. Misschien kun je daar iets mee doen. Een paar mooie leren handschoenen, of een leren jas ofzo. Tarwe zou ik niet weten.... Brood krijgt hij waarschijnlijk genoeg!!!
een abo op een voetbaltijdschrift? een bank-hang-pakketje (biertje, knabbels,dvdtje, bieropener) een 'waardebon' voor een massage van jou
Nou hier het zelfde probleem gehad. Maar we gaan nu over 2 weken een lang weekend naar Barcelona. Hij om 1 dag racen te kijken en ik om cultuur te snuiven de rest van de dagen. Heerlijk zo !
Ik ga zo de stad induiken. Een voetbalshirt is inderdaad leuk, kijken of ik die kan scoren En idd misschien abbo op die stomme Voetbal International. We gaan over twee weken al op vakantie, en Barcelona valt af omdat we daar al zijn geweest. Anders waren dat zeker leuke ideetjes! Haha wist niet dat het een tarwe of leren huwelijk heet. Inderdaad leuk om daar ook iets mee te doen!! Een SM sweepje hahaha (nee hoor, grapje!) Thanks meiden!
Ik moet lachen, want heb voor mijn man ooit een voetbal international gekocht toen ie in het ziekenhuis lag. ... Bleek het een VI junior te zijn. Met intervieuws in de trant van: "zeg meneer Koeman, wat is uw lievelings eten?". Whahaha we lachen er nu nog om. Dus let op dat je niet de junior versie voor hem koopt!