Help, id kaart kids aanvragen. Papa mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door NB1980, 25 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik heb net vorige week de id-kaarten van onze kinderen opgehaald. Ik heb ze aangevraagd zonder mijn man erbij, maar moest wel een schriftelijke verklaring van hem hebben (zelf getypt en geprint) en ik moest zijn paspoort meenemen. En zowel bij aanvraag als bij het afhalen moesten de kinderen mee.

ALs het goed is staat het wel op de site van je gemeente toch? Daar had ik de info vandaan. Anders even bellen voor je naar het gemeentehuis gaat?

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ja dat moet, of partner moet een officiele machtiging afgeven met kopie van zijn ID/paspoort erbij

3. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Mijn man hoeft ook niet mee. Kopie paspoort plus verklaring ondertekenen was genoeg voor het aanvragen. Bij het ophalen moet zijn paspoort mee. Man zelf kan thuis blijven!

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Heeft hij wel het gezag aangevraagd in die tijd? Anders zou dat het kunnen verklaren.

Hier niet getrouwd maar man wel gezag. Mijn man moest wel mee bij het aanvragen. Het ophalen kon ik wel alleen maar moest wel de kids mee nemen waarvoor de kaart bestemd was.

Ik hoop overigens dat je op tijd bent met aanvragen. Bij ons duurt het lang voordat je hem binnenkrijgt nu de regels veranderd zijn.

Deel Deze Pagina