Voor onze dochter heb ik vorige week een 'potje' besteld bij baby-walz. We vinden dat ze er nu wel aan toe is om er langzaam aan aan te gaan wennen. Nu had ik dus gehoopt deze voor de kerst binnen te hebben en dus als kerstcadeau te kunnen geven, maar helaas is hij er dus nog niet! Op de site kan ik ook niets vinden over de levertermijn en bij de status van bestelling staat er ook niets vermeld. Dus, weet iemand ongeveer hoe lang de levertijd is bij baby-walz? Nu begin ik dus te denken dat ik het potje nooit voor de kerst nog in huis zal hebben ...
Volgens mij kunnen die wel een levertijd hebben van een week. Omdat het uit Duitsland komt. Je had beter een potje bij de Hema kunnen halen dan
Volgens mij staat er ergens op de site dat ze binnen 2 weken leveren, meestal heb ik het wel met een week in huis.
Thnx dames! Ik hem hem ergens begin vorige week besteld. Hij heeft een beetje het model van een gewone WC en die heb ik nog niet in de winkels gezien.. Kinder-wc "Potty" - online bestellen! - babywalz