Willen jullie even meekijken? Foto's huis..

Discussie in 'De lounge' gestart door Tamale, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hii,

Sinds 2 weken staat ons huis te koop bij een nvm makelaar. In totaal staatie a.s januarie al 2 jaar te koop.
    We hebben de prijs flink naar beneden gedaan en er is een fotograaf langs gekomen om foto's te maken.

Ik voel me echt een zeikerd, maar de foto's vallen mij eigenlijk best wel tegen..:) De foto's zijn allemaal al 3 stappen in de kamer genomen, waardoor de keuken, kinderkamer en slaapkamer veel kleiner lijken dan dat ze echt zijn.
    En misschien ligt het aan mij, maar moet de foto van de wc er nu écht op staan en van de hal? Ik vind ze helemaal niet mooi.
    De hal foto bijvoorbeeld, ziet er slordig uit, maar de fotograaf wou juist dat er verschillende kleuren etc hingen.

Daarom mijn vraag: Willen jullie eens meekijken?
    Wat vinden jullie mooie foto's, maar van welke foto's zeggen jullie: Voegt niks toe, eraf ermee.

Ik ben benieuwd, alvast bedankt!

Hier de link: Appartement te koop: Pieter Poststraat 17 7606 TK Almelo [funda]

Groetjes Tamale!!

2. Locusta

Locusta Niet meer actief

Nouja, ik vind de foto's eigenlijk heel mooi :) Aangezien jij het huis op je duimpje kent, kijk je er misschien ook wel heel anders tegenaan... Ik denk niet (en dat zeg ik een beetje uit eigen ervaring) dat potentiële kopers de foto's net zo gaan bekijken als jij dat doet.... Zij letten weer op hele andere dingen.

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Een slordige hal?? Die is super netjes haha...
    Ik vind het mooie fotos, en je hebt een mooie inrichting!!

4. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ik moet ook bekennen dat ik het mooie foto's vind (en een mooi huis!).
    Je krijgt zo een helder beeld van hoe het eruit ziet.

Hopelijk wordt het nu snel verkocht!

5. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

ik vind het een mooi huis en mooie foto's hoor!

6. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Ik vind ze ook erg mooi hoor, het ziet er toch keurig netjes uit?

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik vind de fotos juist wel mooi....het is dat we geen app. Willen en al helemaal niet in almelo....maar zouden we op zoek zijn dan zouden ze mij wel uitnodigen tot een bezichtiging

8. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Ik vind het ook mooie foto's. Natuurlijk kijk jij anders tegen de foto's aan, omdat het jouw appartement is, maar als ik een appartement/huis zou willen kopen dan wil ik graag foto's zien van alle ruimtes. Wij kijken wel eens voor een huis in een ander deel van Nederland en als dan bijvoorbeeld de slaapkamers niet gefotografeerd zijn valt het huis eigenlijk al af. Op die manier krijg ik namelijk geen algehele indruk van het huis/appartement en dat heb ik bij jouw appartement nu wel.

Veel succes met de verkoop.

9. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ook ik vind het hele mooie foto's! En inderdaad een mooi huis :)

10. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ziet er echt goed uit! Hopelijk verkopen jullie het snel.

11. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    leuk huisje hoor. mooie foto's! als je foto's van bv de wc weg laat die ik overigens mooi vind. kunnen mensen ook juist gaan denken dat hij erg lelijk is en daarom niet op de foto staat.
    Ik vind alle foto's leuk hoor.

12. Super leuk ingericht, netjes.. Mooie foto's ook!

13. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik vind het ook mooie foto's, maar ik zie wel wat je bedoeld, de foto's zijn niet vanuit de deuropening genomen, maar ik heb onvoldoende kennis van fotografie om te beoordelen of de fotograaf dat beter anders had kunnen doen.

14. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    vind het ook mooie foto;s...en mooie inrichting..denk alleen wel datde foto van de woonkamer inderdaad beter kan. heeft hij hiervoor geen groothoeklens gebruikt dan past die bank ook gewoon helemaal op de foto. en vanaf het raam lijkt de woonkamer weer wat kleiner (maar je ziet het wel weer aan de andere woonkamer foto dat hij verder doorloopt). die van badkamer die 2e , die kan beter denk ik een beetje anders dat je wasmeubel er ook opstaat ipv de deur...voor de rest vind ik het goede foto;s en zeker leuk huis!

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik vind de 2de foto van de badkamer niks toevoegen.
    Je kunt op de foto niet echt duidelijk zien hoe de ruimte in elkaar zit.
    Dan kun je die foto beter weglaten.

Foto van het toilet zou ik erop laten, dan zien mensen dat daar ook mooie tegeltjes zitten.

Verder zou ik het zo laten...
    Leuk huis hebben jullie!

16. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Ik begrijp wat je bedoelt.. maar ik denk dat iemand anders dan jijzelf dat niet ziet. Ik vind het mooie fotos hoor!

17. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Heel mooi huis!!! Maar van de hal kan ik wel iets begrijpen wat je bedoeld..
    Overal heb je neutrale tinten gebruikt, echt kleur zie je nergens terug.. en dan hangt er in de hal ineens een knalrood geval..
    Niet dat ik erover zou vallen als ik op zoek zou zijn naar een huis, je koopt immers het huis en niet de spullen.. Maar ik snap je wel..

18. mevrouwtje

mevrouwtje Bekend lid

11 feb 2011
    616
    66
    28
    NULL
    NULL
    Mooi huis! Inderdaad foto's als wc & hal erin laten, als dat er niet bij staat denk ik zelf altijd automatisch dat het er verschrikkelijk uitziet.
    Waarschijnlijk zijn de foto's met een gewone lens gemaakt, als je meer op de foto wilt kun je beter een breedhoekcamera/lens gebruiken.

19. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik vind de foto's mooi en belangrijker, wat een warm appartement hebben jullie!
    Het is ziet er goed onderhouden, verzorgd en sfeervol ingericht uit! Bovendien komt het ruimtelijk over doordat elke kamer een duidelijke functie heeft.
    Persoonlijk spreekt het mij heel erg aan en ik denk dat jullie best snel kijkers kunnen verwachten.
    (Ik woon in NH en my god, een dergelijk appartement voor die prijs vind je hier echt niet hoor!!)

20. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Leuk huis! En je krijgt door de foto's een heel goed beeld van hoeveel ruimte er in zit..en dat er niet genept word met een groot hoek lens...Erg mooi ingericht ook..

Deel Deze Pagina