Hallo dames, heeft er iemand ervaringen met de puckababy? onze zoon is erg onrustig, komt moeilijk/niet in slaap, zwaait veel met zijn armpjes. Nu heb ik gehoord dat de Puckababy kan helpen om hem rustiger te maken. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoor het graag! Groetjes van een slapeloze moeder
Wij hebben er een gehad voor ons zoonte(maaide veel met zijn armpjes en sliep onrustig,daarnaast was het ook nog een spuugertje)Hij heeft er veel baat bijgehad en er heerlijk ingeslapen.Kijk eens rond op dit forum want er staan heel wat topics over de puckababy op!
http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/160309-puckababy-ervaringen-gevraagd.html en ook http://www.zwangerschapspagina.nl/verzorging-veiligheid/162963-vragen-over-gebruik-puckababy.html succes
Ik ben ook helemaal fan Mijn dochtertje slaapt sinds ze twee weken is in een puckababy. Sindsdien slaapt ze van 22-5. Heerlijk! Ze maaide ook enorm met haar handen, krabde zichzelf helemaal open . Sinds de puckababy helemaal over! Consultatiebureau vindt het prima! Succes
Hoi, Hier ook een hele goede ervaring met de puckababy. Weg met die onrust, maaiende armpjes en hazenslaapjes!! Je mag eventueel die van mij wel overnemen voor een leuk prijsje,ik heb de puckababy piep 0-3 maanden in het wit en heb hem ongeveer anderhalve maand gebruikt! zoontje moet nu in zijligging vanwege voorkeurshouding dus gebruik hem niet meer! Als je interesse hebt hoor ik het wel!
Hier ook een puckababy-baby. Meneertje maaide enorm met zijn armpjes en sliep erg slecht. Al vanaf de eerste nacht (met 8 weken) sliep hij door! Ik zou het gewoon doen. Als dit niet helpt kun je altijd met het consultatiebureau overleggen om echt in te bakeren. Dit is wel belangrijk dat je het overlegt, omdat de heupjes van je kindje wel goed moeten zijn, dat kunnen hun dan zien. Ook kunnen hun je de inbakertechniek leren. Als ik jou was zou ik kijken als je de puck koopt, of je hem van marktplaats of die van iemand hier kan overnemen. Die dingen zijn ontiegelijk duur en voor het zelfde geld helpt het voor geen meter!
ik heb er twee gekocht tweede hands, maar het hielp bij ons niet echt.. ze bleef onrustig met de armpjes. mocht je het willen proberen, je mag ze overkopen! 1 is bijna nog niet gebruikt de ander is iets versleten maar ziet er nog wel prima uit..
Ik heb hem gehaald.. eigenlijk nog maar 2 keer gebruikt.. Meneer verzette zich de 2e keer heftig, dat ik t beter vond hem weer even in de lodger vast te leggen ( nog minder bewegingsruimte voor de armen) Maar nu valt ie gewoon zo al in slaap.. Best zonde van die 50 euro.. maar t effect is duidelijk merkbaar.. jammer dat ik hem niet eerder ontdekt heb.. ( sowieso t inbakeren!!!!)
Ik heb hem ook gehaald toen Julian nog kleiner was. Vond hem ideaal tot ze bij het CB zeiden dat ze niet wisten of hij wel helemaal veilig was, toen mocht ik hem niet meer gebruiken van vriendlief. Hij ligt hier dus gewoon in de kast
Hier een grote fan. Thijs eerst nog in de swaddle me ingebakerd, daar kwam hij gewoon uit, geen succes dus. Toen overgestapt op de puckababy. Hij sliep er geweldig in. Wat ik zo fijn vind is dat hij zich gewoon kan bewegen in die zak. Hij kon zelfs zijn handje met zak en al in zijn mondje proppen. Ben daarna de grotere versie gaan gebruiken, die was ook erg fijn. Ook makkelijk om waar uit te bakeren. Ik zou zeggen DOEN!
hier ook een fan van de puckababy. Onze kleine kreunde heel erg in zijn slap en was ook heel druk met zijn handjes... 3 weken geleden de puckababy gekocht en meneer slaapt er heerlijk in. Soms als ik hem sávonds aandoe is hij wel soms boos maar binnen 2 minuten ligt hij er lekker relaxt bij... zou zeggen probeer het en zo duur zijn die slaapzakjes toch niet. geloof iets van 34.95.. tenminste die van mij.
Wij hebben 'm tot ongeveer 11 weken gebruikt en veel plezier van gehad. We bakerde ook in met inbakerdoeken maar de puckababy was veel makkelijker en naar mijn idee minder 'strak' dan de doeken. Met 11 weken was onze kleine man te groot aan het worden voor de piep en toen zijn we in één keer overgestapt op een slaapzakje. Ging prima. Fijn ding hoor (mannetje maaide met de armen en kreunde flink)
Ik moet eerlijk zeggen dat wij de Pacco inbakerdoeken gebruiken. Zit inderdaad strakker dan de puckababy, maar het bevalt ons tot nu toe erg goed. Ons meissje reageert er goed op en kan haar armpjes niet samenbrengen, wat ze met de puckababy volgens mij wel kunnen. Maar.......je moet het zelf denk ik allemaal uitproberen.
Mijn kraamhulp had al verteld dat de puckababy helpt bij darmkrampjes. Ik heb hem uiteindelijk gekocht voor maaiende armpjes. Hij was 30 euro en mijn zoontje valt niet direct in slaap maar ik ga ook niet meer naar boven naar zijn kamertje omdat hij huilt want dat doet hij niet meer. Ik leg hem in bed met de puckababy en hij valt vanzelf in slaap. Ik vind het super. Het ziet er in het begin een beetje zielig uit vond ik omdat hij er helemaal in zit, maar het helpt wel. www.puckababy.nl
Hoi, Ik was er ook fan van. Julian was een stuk rustiger in bed. Tot we bij het cb kwamen en ze daar vertelde dat het nog niet bekend was of hij volkomen veilig was. Toen mocht ik hem van mijn vriend niet meer gebruiken en ligt hij dus in de te kast te liggen
Ik heb hem de eerste 3 maanden ook gebruikt, en ben groot fan ervan, heb hem al aan meerdere vriendinnetjes uitgeleend en ook met groot succes. Mijn kleine mannetje wat ook een maaier met zijn armen, maar met puckababy sliep hij heerlijk...