Hoii iedereen, Mijn mannetje is lekker aan de snotter weer. Gisteravond zelfs 38 verhoging. Nu heb ik mijn lief Luuf babybalsem laten halen, maar staat op dat dit vanaf 6 maanden is en nu is mijn ukkie 5.5 maand. Kan ik het dan wel gebruiken? Hij is zo aan het roggelen in bed, slaap er zelfs niet eens normaal van zo zielig en zo rot verkoudheid .
Ja ik hoop het ook een halve ui hielp gister ook wel, maar dat rook niet zo heel lekker in de slaapkamer. Kreeg er honger van hahaha.
Heb ik ook! Vanavond lekker in een warm badje met Ademvrij ook!. Hij heeft gelukkig geen verhoging meer, dus dat kan gelukkig wel. Heb een hele verkoudheidskit in huis gehaald nu hahaha.
Dat is ook idd een idee. Zou het ook werken als je het in een bakje op de verwarming zet? Zal in ieder geval zoiezo beter ruiken als ui
Ik gebruik het gewoon. Ook toen hij nog jonger was dan 5,5 maand. Nog niet zo lang geleden was dit namelijk ook voor de wat jongere baby's, een nichtje van mij had nog een oudere verpakking van haar 1e kindje die was nog houdbaar maar die was vanaf 0. En de huisarts zij er niets van toen ik zij dat ik het gebruikte...
En vooral zout oplossing neussprayen dat voorkomt oorontsteking, wat die kleintjes snel krijgen. En luuf een inimini klein beetje onder zijn neusje smeren. Kan hij vrij ademen xxxxx