Luuf

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Partyrocker, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Hoii iedereen,

Mijn mannetje is lekker aan de snotter weer. Gisteravond zelfs 38 verhoging. Nu heb ik mijn lief Luuf babybalsem laten halen, maar staat op dat dit vanaf 6 maanden is en nu is mijn ukkie 5.5 maand.
    Kan ik het dan wel gebruiken? Hij is zo aan het roggelen in bed, slaap er zelfs niet eens normaal van zo zielig en zo rot verkoudheid :(.

2. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ja hoor, dat kan gewoon! Het zal hem hopelijk wat verlichting geven.

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik smeerde het altijd op het rompertje, wel de geur maar niet het spul op de huid :)

4. Partyrocker

Ja ik hoop het ook een halve ui hielp gister ook wel, maar dat rook niet zo heel lekker in de slaapkamer. Kreeg er honger van hahaha.

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Er is ook Zwitsal Ademvrij met Eucalyptus vanaf 3 maanden.

6. Partyrocker

Heb ik ook! Vanavond lekker in een warm badje met Ademvrij ook!. Hij heeft gelukkig geen verhoging meer, dus dat kan gelukkig wel. Heb een hele verkoudheidskit in huis gehaald nu hahaha.

7. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    je kan ipv een ui ook luuf in water oplossen en op de kamer zetten..is ook lekker fris;)

8. Partyrocker

Dat is ook idd een idee. Zou het ook werken als je het in een bakje op de verwarming zet? Zal in ieder geval zoiezo beter ruiken als ui :D

9. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Ik gebruik het gewoon. Ook toen hij nog jonger was dan 5,5 maand. Nog niet zo lang geleden was dit namelijk ook voor de wat jongere baby's, een nichtje van mij had nog een oudere verpakking van haar 1e kindje die was nog houdbaar maar die was vanaf 0. En de huisarts zij er niets van toen ik zij dat ik het gebruikte...

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik smeerde het altijd op romper/slaapzak oid. En een ui onder zijn bed.

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    En vooral zout oplossing neussprayen dat voorkomt oorontsteking, wat die kleintjes snel krijgen. En luuf een inimini klein beetje onder zijn neusje smeren. Kan hij vrij ademen xxxxx

Deel Deze Pagina