ik weet t...ovulatietesten zijn voor de ovulatie en niet voor een zwangerschap aan te tonen...maar had er nog 1 liggen.... en die is nu op dpo 10 dus knal positief.... Op CD 12 en 13 had ik ook positieve ovutesten en volgens temperatuur is zeer waarschijnlijk mijn eisprong dan ook geweest op dag 14. Kan ik toch nu een eisprong hebben of kan ik zwanger zijn? Of kan ie ook gewoon positief zijn...zonder dat er iets is. Nogmaals...ik weet t slaat nergens op wat ik doe...maar vind t zo spannend en wil zo graag... Misschien ervaringen hier?
vandaag een kruitvat zw test gedaan...en er staat een 2de streepje!!! men kan t niet geloven... Hij is licht maar wel duidelijk te zien...(hoeft niet te turen)... Ben vroeg he...dus moet er rekening mee houden dat t nog misgaat?....
foto lukt niet zo goed....of te wazig of overbelicht. En dan nog lijkt t op de foto of je moet zoeken naar t streepje terwijl in t echt hij duidelijk meteen te zien is. Dat ie er staat daar twijfel ik niet over....ben alleen bang dat ik te vroeg ben en t dus nog mis kan gaan..en dus alsnog ongie word donderdag....( maar geen tekenen nog van)
wilma: DPO = dagen na ei Heb nu met mijn mobiel foto gemaakt, zie fotoalbum. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden al blijft t moeilijk om een foto te maken hoor..
Aaah kijk dankjewel, heb even je mooie testje bekeken wauw! zwanger hoor, nog een keer gefeliciteerd! echt super leuk. je heb nu 4 dagen voor je nod getest toch? (zo vroeg is het niet hoor) er zijn echt dames die met 6 dagen al positief testen. er is zelfs iemand geweest die 13 dagen voor nod getest heeft. (als het natuurlijk waar is) lijkt mij wel heel erg vroeg maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit jij hebt een super mooie test in elk geval. Groetjes Wilma