Hallo, Ik weet niet of dit de goede plek is, maar zou graag wat ervaringen willen! Ik was gebeld door een nummer wat, na even googlen, van kinderplezier bleek te zijn. Zij bezorgen paketten met boeken voor kinderen van verschillende leeftijden. Zij vertelde dat ik een cadeaupakket kon krijgen waarbij voor de eerste x alleen de verzendkosten van 7,95€ betaald moesten worden. Dit leek me leuk en heb dit dan ook aangevraagd. Wel gevraagd of ik ergens aan vast zat. Er werd gezegd dat ik na ontvangst van het eerste pakket meteen op kon zeggen via mail en dat anders de volgende maand automatisch het bedrag voor het volgende pakket word afgeschreven (dus ip een abo, met maandelijks opzegtermijn). Nu moest ik telefonisch mijn rekeningnummer doorgeven, en daar ben ik nu niet gerust op. Mij werd verteld dat een samenvatting van het gesprek werd opgenomen en hierbij moest ik dus aangeven dat mijn gegevend ed klopten. Op internet lees ik reviews van mensen die positief zijn en lees nergens dat het oplichters zijn, maar wel dat ze incasso's blijven doen in sommige gevallen. Nu vraag ik me af; Is dit hele kinderplezier nou betrouwbaar of zou ik er even achteraan moeten weer?! Ben er niet gerust op dat ik mijn rekeningnummer telefonisch heb doorgegeven (wat opgenomen is)..
Ik Google het...en ik krijg gelijk de eerste pagina vol klachten .... Dus gelijk nu al opzeggen. Nog voordat je het gratis pakket hebt. Dat kun je wel gewoon in ontvangst nemen uiteraard. Maar ik zou niet het pakket afwachten. De email die je verzendt bewaren en eventueel een CC naar je man. Dan ben je altijd op tijd geweest.
kijk...lees dit even https://kinderplezier.nl/levering-stoppen/ Wat jammer dat je je abonnement bij Kinderplezier wil beëindigen. We zien je natuurlijk niet graag gaan als klant. Vul hieronder je gegevens in en we maken de opzegging zo snel mogelijk voor je in orde. Omdat wij de pakketten al vroeg moeten inkopen en voorbereiden hanteren wij een opzegtermijn van 1 maand. Na je opzegging ontvang je dus de opvolgende maand nog één laatste pakket. Wanneer je nét bent aangemeld voor je eerste (proef)pakket geldt de opzegtermijn niet en kun je nog afmelden voor het vervolgpakket tot de 25e van de lopende maand, daarna is het volgende pakket reeds in verwerking en kan deze niet meer geannuleerd worden. Je ontvangt altijd een ontvangst- en/of opzegbevestiging, wanneer je deze onverhoopt niet binnen 3 dagen ontvangt kun je best even contact opnemen of opnieuw opzeggen. Dus gewoon nu al opzeggen.
Volgens mij ben ik er ook weleens door benaderd maar heb het afgewimpeld omdat ik liever met de kinderen naar de bieb ga om leuke boeken uit te zoeken. Zelf heb ik niet al te beste ervaringen met zgn proef abbo's, ik vind het overigens wel vreemd dat ze je telefonisch om je rek nummer vragen. Zal vast allemaal wel oke zijn maar wees er wel van bewust dat je er voorlopig aan vast zal zitten want dat is natuurlijk de hele truc.
Bosi333, Bedankt! Ik heb meteen gegevens ingevuld op de pagina en gezegd dat ik nog niet wil betalen voor een vervolgpakket alvorens ik het proefpakket heb ontvangen.. Ik wacht nu de 3 werkdagen af omtrent hun bevestiging en anders neem ik contact met ze op! Ben er tevens nog steeds niet gerust op dat ik telefonisch mijn rekeningnummer heb doorgegeven! Dus hoop op ook positieve verhalen..
Ik heb ook ooit eens zo'n pakket gekregen. Wat een flutboeken. Echt van die goedkope dingen. Je kunt beter naar de Slegte gaan of via MP tweedehands boeken kopen als je niet teveel geld er aan wilt uitgeven. Of naar de bieb.
Ik heb het bij de oudste gedaan en ik vond t goede boeken. Alle soorten. Van bumba tot zandkasteel en dierenboeken. Gaat met de leeftijd mee. Na 1 jaar ben ik er mee gestopt. Ik ga niet naar de bieb enz dus ik vond t wel fijn. Je krijgt telkens een pakketje van 3 of 4 boeken.
Ik heb ook een keer een proefpakket geaccepteerd. Wilde geen abbo dus daarna meteen opgezegd. Geen problemen gehad.
Ik heb nooit boeken ontvangen, alleen rekeningen tot aan incasso-bureau toe. Was een flink gezeik om daar vanaf te komen.