wie ook problemen met inloggen via firefox

Discussie in 'De lounge' gestart door tiruja, 18 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik heb sinds deze week firfox op de pc staan, maar ik kom niet ingelogd op deze site. Op andere sites gaat het allemaal prima en heb ik geen problemen.
    Is er iets aan een instelling die ik soms moet veranderen? Wie weet dit?
    Nu ben ik dus weer even via internet explore online gekomen, maar het is niet handig als ik ze beide door elkaar moet gaan gebruiken.

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik heb ook firefox, maar werkt hier prima hoor, geen problemen, misschien idd iets aan je instellingen, maar ik weet niet wat...

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    een meedenkend vriendinnetje zei dat ik anders de cookies eens leeg moest gooien en nu kon ik wel inloggen. Hopelijk is het nu opgelost.

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

Ik heb dat op mijn werk idd met firefox, thuis nooit.

En idd met internet explorer doet ie het wel op werk, k snap het ook niet...

Is het probleem opgelost met cookies weggooien? Dat doe ik nl ook regelmatig maar loste niets op mij... :(

5. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Tijd terug problemen gehad met Firefox dat bijna iedere keer als ik op deze site kwam (vaak dus!) mijn browser crashte. Het was ook echt alleen op deze site, heel vreemd.

Het probleem lijkt zich nu vanzelf te hebben opgelost. Ik heb overigens vanochtend wel Firefox 3 gedownload en geinstalleerd.

Deel Deze Pagina