Hallo meiden, Na mijn mk van vorige maand was het deze maand weer meteen raak.. Ik test elke dag het sochtends en het savonds om er zeker van te zijn dat de testen niet gaan aflopen, dat was vorige maand namelijk het geval.. Ik heb nog steeds geen knaller gehad en test het savonds ook iets duidelijker dan in de ochtend.. Wat vinden jullie van deze testen? Bekijk bijlage 395415
Ik kan je natuurlijk niet helemaal geruststellen maar zo was dat bij mij in het begin ook, dat ik 's middags donkerder testte dan 's morgens. Ik vind de testen wel oplopen, misschien is ie vanmiddag nog wel weer wat duidelijker. Ik hoop het!
Weet je zeker dat je opnieuw zwanger bent? Of is dit nog het restant van je mk? Het ziet er voor een nieuwe zwangerschap niet goed uit, sorry
Misschien overmorgen pas weer testen? Hcg verdubbeld pas om de dag en dit zijn wel heel veel testjes in zo'n korte tijd! Als je naar mijn testrijtje kijkt zie je dat het begin ook niet zo snel op loopt.. Hopelijk voor jou overmorgen een donkerdere streep!
Precies, als je kunt zou ik een paar dagen wachten, dan zou hij wel veel duidelijker moeten zijn. Ik ben benieuwd! Ik duim voor je in ieder geval.
Yep, bloed is geprikt en heb 2x een echo gehad bij de gyn.. Van maandag ben ik al aan t testen en pas vanaf woensdag een tweede streep.. Ik heb ook al een cb gedaan en die gaf ook zwanger 1-2 aan..
Ja, als ik uitga van mijn vorige cyclussen dan zou ik vandaag of morgen ergens mijn nod moeten hebben.. Maar dat is nu een beetje lastig bepalen door de mk, kan natuurlijk ook zijn dat ik nog voor nod zit..
Dan hoop ik dat ze vlug oplopen Mijn ervaring met zulke testjes is minder goed afgelopen, maar dat is natuurlijk niet bij iedereen zo. Ik duim voor je!
Ik vind ook niet dat je kunt zeggen dat het er niet goed uit ziet. Ik denk wel dat het verstandig is minder te testen, dit maakt alleen maar onzeker! Als je toch heel erg die drang hebt, test dan 1x per dag op een vast moment. Dat is beter vergelijken denk ik. Ik moet zeggen dat ik zat voorbeelden heb gezien van testen die niet knalden en het toch een goede zwangerschap was, dus probeer te blijven relativeren
Ik zou even stoppen met testen en maandag pas weer een test doen. Hcg verdubbelt elke 48 uur, dus je maakt jezelf voor niets knettergek en onzeker met twee keer per dag testen. Weggegooid geld en n hoop spanningen voor niets!
Zolang ik geen bloed zie probeer ik maar het beste ervan te hopen.. Komt ook door de mk van vorige maand, vertrouwen in mijn lichaam is helemaal weg..
Het zegt nu nog niet zoveel, kan natuurlijk nog beide kanten op. De aankomende week zullen de testen wel duidelijker moeten worden en idd om de dag testen dan kun je de oploop het beste beoordelen.
Mijn testjes zagen er ook zo uit hoor! Inmiddels een stukje donkerder maar nog steeds geen knallers zoals je hier weleens ziet. Trage HCGaanmaak denk ik...ze worden wel steeds ietsje donkerder.
Ik vind je test van gistermiddag toch behoorlijk netjes voor rond je NOD hoor! Ik testte zelf ook altijd donkerder in de middag/avond dan in de ochtend, dus ik zou vanmiddag ook weer een iets donkerdere verwachten. Misschien moet je vanaf nu minder vaak testen? Je testen hoeven echt niet elke dag op te lopen en zo maak je jezelf waarschijnlijk onnodig onzeker. Als je om de dag of om de twee dagen test is de kans veel groter dat je testjes mooi gaan oplopen. Ik ga voor je duimen!!
Kan me je onzekerheid zo goed voorstellen!! Probeer de middag aan te houden met testen. Ik denk dat je in de middag duidelijker test. Maar ik zou ook supernerveus worden van die testen. Bij mij bracht het altijd slecht nieuws...hoop voor jou dat de middagtest duidelijk is meid. Ik duim!!
Hoe kun je nou aan de hand van 3 dagen zeggen dat dit niet goed afloopt, hij loopt toch op. Aangezien je elke dag test kun je er niks van Zeggen en vind je test van de ochtend echt wel duidelijk. Snap je frustratie ! Maak je nog geen zorgen , ik vind het nog geen reden voor paniek. Duim voor je dat het goed gaat oplopen!
Ik had pas met 5 wkn een duidelijk streepje. . Je bent nog heel pril zwanger over paar dagen heb je vast een duidelijker streepje.. en de streepjes zeggen niks over hoe goed of niet goed de zwangerschap is.. ik weet dat het moeilijk is na een miskraam maar probeer toch te genieten.. !