Hoihoi, Ik ben wat aan het "experimenteren" met de Z&K gevoelige dipstick zwangerschapstesten. Nu heb ik rond 2/3 mei mijn ei gehad en vanaf 5 mei kreeg ik (waarschijnlijk nog van m'n LH) een redelijke tuurstreep op de dipstick. De dagen daarna werden de strepen minder t/m 12 mei.. toen ben ik gaan vloeien terwijl ik eigenlijk 16 mei m'n NOD had. Het vloeien was wel redelijk wat maar niet zoveel als menstruatie en heeft maar zo'n 2a2,5 dag(en) geduurd. Ik dacht zelf; afwijkend maar ik ga er maar vanuit dat het m'n menstruatie was. Nu vandaag (2a3 dagen na einde vloeien) nog maar weer even getest en weer een roze tuurstreep binnen de tijd. Wat denk jullie hiervan? (en dan bedoel ik niet van mijn test gedrag, maar van de uitkomsten en het korte/vroege vloeien)
Ik denk dat alles nog mogelijk is. 2 dagen is te kort voor een echte menstruatie. 3 dat kan dan eventueel wel geteld worden als menstruatie. Innestelingsbloeding kan ook en dan klopt een wat wazige test wel weer.. Ik zou gewoon nog een test doen morgen en kijken wat het streepje doet. Eerdere streepje lijkt me eegpn reactie op de lh.
Ik duim voor een innestelingsbloeding voor je.. Ik ben zelf altijd maar 3 dagen ongesteld en ook niet altijd even hevig, soms minder als anders. Het zou ook kunnen dat je lf deze keer korter was en dat het dus wel je ongi was. Ik zou even afwachten tot dinsdag en dan eventueel testje doen, is die negatief dan zou het je ongi geweest kunnen zijn
Zal morgen even kijken want krijg hem met lampen niet goed op de foto. Ik ga idd ook uit van menstruatie, maar vind het allemaal bij elkaar een beetje wazig Zodra ik een testje heb gedaan laat ik het ook weten (ergens de komende dagen)
Beter dan dit krijg ik hem niet.. Na wat rondkijken op de site ben ik erachter dat dit best een indroger kan zijn maar dit was binnen afleestijd zichtbaar. Z&K zijn niet zoveel goede verhalen over, helaas...morgen maar een andere test halen.
zo begon mijn zwanger en kids test ook hoor! En toen ik 6 dagen voor nod teste was ie omo wit. Ik heb erg goede ervaringen ermee, mijn zus ook nooit vals positief getest. Dus ik heb hoop!!
Oh dat zijn weer andere verhalen, volgens mij lag het probleem bij testen houdbaar tot 1 bepaalde datum..weet alleen niet welke precies..
Ik zie 'm ook, kan alleen niet goed zien of het streepje roze of grijs is. Ben benieuwd naar je volgende test, succes!
Ik had ook zo'n test vorige ronde. Ook binnen afleeslijd en duidelijk roze. Alleen ik werd gewoon op nod ongesteld...sorry. hoop voor jou dat het wel goed nieuws is!
Ik had ook zo'n streepje op z&k dipstick met houdbaarheid 12 mei. Ik testte 11 en 12 mei ermee. Ik vertrouwde het niet dus later een andere test gedaan. Maar daar kwam echt wel een streep! Maar goed, lijkt me raar dat jij positief zij testen door je lh piek.. Hoop dat het een innestelingsbloeding was!
Heb trouwens weinig symptomen, soms wat steekjes gehad na de bloeding, hoofdpijn, beetje wisselende buien, opgeblazen gevoel...maar dat (behalve de steken) hoeft voor mij niks te zeggen.
Ja, net gedaan..kon niet eerder door werk Action test geeft niks aan dus ik denk toch dat het ongesteldheid was
Sommige dames plassen inderdaad streepjes op Z&K. Hier altijd omowit trouwens, tenzij ik zwanger ben.
Mijn test was duidelijker, had voor t eerst met de zk early een licht roze streepje, maar ben gewoon ongesteld geworden. Ik vertrouw ze niet meer, niet met een licht streepje