help: iemand lid site consumentenvoordeel/collectief? korting bol.com enz.

Discussion in 'De lounge' started by sunshineS1976, Mar 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Heel stom i know...
    Twee wkn geleden benaderd door callcenter over een consumentencollectief. Een sitewaarbij je hoge kortingen kon kkrijgen op grote merken maar ook bij restaurants en bol.com.
    Vrouw bleef maar blèren en ik zat met een huilend kind. Ik dacht whatever doe maar. Ik zou een mail krijgen met website en inloggegevens. Gedurende twee weken kon ik het uitproberen (gratis) en weer opzeggen. Na twee weken kostte het vijf euro per maand het eerste jaar ofzo... Ik heb niet heel goed geluisterd...

Alleen ik heb nooit een mail ontvangen en kan het dus ook niet opzeggen... kan via google echt niets vinden. Iemand die er lid van is en mij een site met contactgegevens kan geven?

Geen zin om nu te betalen voor iets waar ik geen gebruik van kan maken.
    Maar het is natuurlijk sowieso heel stom om op het aanbod in te zijn gegaan...

Hoop dat t voor iemand herkenbaar klinkt!

2. sunshineS1976

3. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

Jan 30, 2014
    2,334
    258
    83
    Ik zou even de Automatische incasso stopzetten, dan komt er vanzelf een betalingsherinnering met wat gegevens.

Verder kan ik je niet helpen helaas nooit van gehoord eigenlijk dat consumentenvoorde collectief

4. penseel

penseel Niet meer actief

Nooit van gehoord.

Maar jij zat met een krijzende baby op schoot toch mochten ze komen om geld dan vraag jij naar het bandje..

En gooi je het er op dat je niks goed heb kunnen verstaan wat ook zo is en het zo dwingend was terwijl duidelijk was dat jij je aandacht er niet op had. Dat heet misbruik maken van de situatie.

5. McDsee

McDsee Niet meer actief

Heb je je betalingsgegevens via de telefoon doorgegeven??:$ Wie weet zit het bedrijf in Afrika ofzo. Succes!!!

6. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

May 11, 2013
    2,604
    3
    38
    Heb je ook je banknummer dan doorgegeven?

Als zij jouw rekeningnummer niet hebben kunnen ze toch ook niks afschrijven?

7. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ml werkt bij bol, ik pb je even dan zoekt hij het uit voor je.

8. sunshineS1976

Ze hadden mijn iban nr omdat we kennelijk een keer gebruik hebben gemaakt van een korting. Klinkt vaag he :(

Baal dr zo van! Ik zie nog geen incasso gepland op mn overzicht. Zodra dat zichtbaar wordt kan ik het blokkeren. Nu niet want ik weet geen naam...

9. McDsee

McDsee Niet meer actief

Misschien wel alvast bij je bank melden?

10. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

May 18, 2007
    575
    1
    18
    Female
    Gelderland
    Klinkt als Netsave (of netsafe?) Ben ik laatst door gebeld, zelfde verhaal. Moest alleen wel eerst 90 euro betalen. Dat heb ik dus niet gedaan, gelukkig af weten te wimpelen. Pfff vervelend he, die telefonische verkopers. En dan sta je ook nog bij bel-me-net geregistreerd..

Share This Page