Hoi! Mijn dochtertje heeft koorts 38.2 en loopt alleen maar te jammeren.. Ik denk zelf dat er tandjes komen. Dan zit ze altijd aan haar oren te trekken. (heeft ze nu een hele tijd gedaan..) Maar omdat ze laatst oorontsteking heeft gehad zonder dat wij het door hadden (dachten tandjes en dat waren het ook maar OOK oorontsteking achteraf) wil ik er nu wel snel bij zijn. Hebben jullie aanknooppunten hoe je kan zien of ze oorontsteking KUNNEN hebben zonder dat ik eerst naar de HA of spoedpost moet? Ze speelt gewoon op haar rug. Soms gaat ze wel huilen als ik haar op haar rug neerleg maar niet altijd.. Ze zit niet meer heel veel aan haar oren zoals afgelopen 2 weken.. Ze heeft andere poep? (Tandjes? ) Ik weet dat ik bij twijfel altijd haar oren moet laten nakijken.. Maar ben al zoooo vaak voor niks geweest Dus als ik met wat huis en tuin tips een beetje kan inschatten en evt tot morgen of dinsdag kan wachten met en HA bezoek zou dat fijn zijn Bedankt!
mijn zoon en ik zijn "experts"op t gebied van oor ontstekingen bij hem begon het vaak met jammeren , dan gillen krijsen en tieren . ik duwde dan op t stukje voor zn oortje als ie dan harder ging huilen wist ik al wel dat het oorontsteking was , heel gemeen maar zonder kijkinstrument zoals de HA of kno heeft kom ik er anders ook niet achter . en waneer hij koorts kreeg was 1 en 1 ook al snel opgeteld . en je kan beter 10 keer voor niets gaan dan niet . zij zitten er toch voor wij zijn 11 maanden bezig geweest met terugkerende ontstekingen
Heel gemeen maar ga het straks even proberen met duwen.. Ze heeft nu haar speentje (wat ze nooit overdag krijgt) En is nu wel druk met door de kamer door te tijgeren enz.. Ook op haar rug rollen. Daardoor ga ik echt twijfelen of het niet gewoon tandjes zijn.. Ik mag ook echt niet in haar mondje kijken. Ik weet idd wel dat ik gewoon langs de HA moet gaan.. Maar klinkt misschien echt stom maar voel me zo bezwaard soms! Ik kom daar echt heel vaak