Ikea peuterbedje?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door MiekF, 10 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiekF

MiekF Actief lid

5 dec 2011
    209
    0
    16
    NULL
    NULL
  2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wij hebben bed Tim, geweldig bedje

3. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Het Ikea bed is iets groter 10 cm kan je toch iets langer mee doen. Matrassen zijn daar ook niet duur en de kwalitijt is goed van Ikea wij hebben er veel vandaan.

Die ander site is bv het Tim bed leuk door de laden heb je toch weer een opbergplaats erbij. Maar het bed en het matras is wel twee keer zo duur.

Als het geld niet uitmaakt en dat de kleine er sneller uit groeit dan zal ik die tweede nemen. Anders voor de eerste.

4. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Ik zou niet voor Ikea gaan. het zijn afwijkende maten en dan ben je bijna altijd verplicht om daar beddengoed te kopen.

Kijk een op neck.nl of wehkamp.nl. Die verkopen ook hele leuke peuterbedjes voor weinig geld. Wij hebben een autobed gekocht voor 99,95. Paar weken later was die in de aanbieding voor 89.95 en krijgen we 10 euro terug. We hebben wel gewoon gekozen voor een 1 persoons dekbedovertrek zodat die straks ook mee kan na een groot bed!

5. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ben het niet met bovenstaande eens. Mijn dochter heeft een ikea bedje en al het beddengoed wat ik heb past er gewoon op. Op de kleinste stand gewoon peuterbeddengoed en de meegroei/gewone formaat 1 persoonsbeddengoed. Heb van Lief/Hema/leenbakker.

6. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    De dochter van mijn schoonzusje heeft net dit bedje gekregen, erg leuk!! En ook de kwaliteit is erg goed.
    Zelf hebben wij het witte metalen meegroeibedje van de ikea, ideaal omdat hij nog lang mee kan!!

7. MiekF

MiekF Actief lid

5 dec 2011
    209
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank allemaal voor jullie ervaringen en tips, weet weer iets beter waar op te letten. Nu nog kiezen... Binnenkort toch maar eens een tripje ikea plannen.

Deel Deze Pagina