Hoi, kent iemand het peuterbedje ovre van ikea? ÖVRE Bedframe m lattenbodem+bedhemel - IKEA Is nieuw en ziet er zo lief uit, maar ben wel benieuwd hoe deze in het echt bevalt (en we wonen vrij ver van ikea af dus voor we gaan rijden ben ik wel benieuwd naar ervaringen). Ik zag ook nog leuke bedjes via een andere site: KINDERBEDDEN OUTLET, Solide KINDERBED, vanaf 149,95! (TIP) Iets saaier maar wel massief hout en praktisch met laden. Kent iemand deze site?
Het Ikea bed is iets groter 10 cm kan je toch iets langer mee doen. Matrassen zijn daar ook niet duur en de kwalitijt is goed van Ikea wij hebben er veel vandaan. Die ander site is bv het Tim bed leuk door de laden heb je toch weer een opbergplaats erbij. Maar het bed en het matras is wel twee keer zo duur. Als het geld niet uitmaakt en dat de kleine er sneller uit groeit dan zal ik die tweede nemen. Anders voor de eerste.
Ik zou niet voor Ikea gaan. het zijn afwijkende maten en dan ben je bijna altijd verplicht om daar beddengoed te kopen. Kijk een op neck.nl of wehkamp.nl. Die verkopen ook hele leuke peuterbedjes voor weinig geld. Wij hebben een autobed gekocht voor 99,95. Paar weken later was die in de aanbieding voor 89.95 en krijgen we 10 euro terug. We hebben wel gewoon gekozen voor een 1 persoons dekbedovertrek zodat die straks ook mee kan na een groot bed!
Ben het niet met bovenstaande eens. Mijn dochter heeft een ikea bedje en al het beddengoed wat ik heb past er gewoon op. Op de kleinste stand gewoon peuterbeddengoed en de meegroei/gewone formaat 1 persoonsbeddengoed. Heb van Lief/Hema/leenbakker.
De dochter van mijn schoonzusje heeft net dit bedje gekregen, erg leuk!! En ook de kwaliteit is erg goed. Zelf hebben wij het witte metalen meegroeibedje van de ikea, ideaal omdat hij nog lang mee kan!!
Dank allemaal voor jullie ervaringen en tips, weet weer iets beter waar op te letten. Nu nog kiezen... Binnenkort toch maar eens een tripje ikea plannen.