Ik ben de laatste keer 4 dagen te laat ongesteld geworden, terwijl ik altijd netjes een cyclus van 28 dagen heb. Ongesteldheid heeft amper 2 dagen geduurd en heb alleen de eerste ochtend echt flink buikpijn gehad. Ik lig anders 3 dagen krom van de pijn. Heb daarvoor een week lang oud bloedverlies gehad. Heb enkele dagen geleden wel een testje gedaan, 's middags met de urine die ik er echt uit heb moeten persen , maar die was negatief. 's Avonds toch die test nog een keer bekeken, en dacht echt dat ik iets zag. Ding geplunderd, en zeggen dat ik mezelf niet zo gek moet maken. Iemand dezelfde ervaringen, en wel of niet zwanger? Ik ben trouwens 7 maanden geleden gestopt met de pil. Heb last van een trekkende onderbuik, en ben ontzettend moe. Borsten vreemd gevoelig, maar geen pijn.
Je zou nog een testje kunnen wagen, als deze negatief is zou ik toch uitgaan van een ongi, en vanaf daar weer tellen maar wie weet..
Ik denk dat ik morgenochtend maar een testje doe. Ik heb nog de beruchte Kruidvat testen liggen Twijfel, twijfel. Dit is ook niks, die onzekerheid. Pff. Ik laat het jullie iig weten
Ik zeg ook morgenvroeg een kruitvat testje! Als je er plas gaat uitpersen moet je denk ik wel ver over je nod zijn wil je dan een knaller krijgen denk ik... Het maakt niet uit wanneer je test maar het beste resultaat krijg je met sterke ongeconcentreerde urine, dus na het slapen of het echt lang ophouden! (3uur minstens)!! Mijn duimen draaien, anders kun je uitgaan van een korte menstruatie waar je niet genoeg slijmvlies hebt opgebouwd?
idd nog een keer testen! Ben benieuwd! Had je nu de test 's avonds nog een keer bekeken? Dan kan het een indroogstreep zijn. Een paar uur later aflezen kan toch niet meer?
Hoi meiden, vanmorgen getest, negatief. Wel heel fijn om jullie berichtjes te lezen. We gaan er gewoon weer voor. Lukken zal het!!! Ik zal ook zeker voor jullie allemaal duimen